Asiakaspäällikkö
MEIRA NOVA OYPrimary location:
TUUSULAMeira Nova on Suomen johtavia foodservice-alan tukkukauppoja. Tuotteillamme asiakkaamme voivat tuottaa herkullisia ja laadukkaita ruokaelämyksiä. Tarjoamme alan parhaan valikoiman ja ylivoimaisen toimitusvarmuuden. Palvelemme 190 ammattilaisen voimin ravintoloita, hotelleja, henkilöstöravintoloita ja suurkeittiöitä kaikkialla Suomessa. Tavoitteenamme on olla asiakkaidemme luotettavin kumppani joka päivä.
Haemme asiakaspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen kaupallisen organisaatiomme.
Tehtäviisi kuuluvat sinulle nimettyjen asiakkuuksien hoitaminen kokonaisvaltaisesti. Vastaat mm. tarjousten laatimisesta, hinnoittelusta, raportoinnista, yhteydenpidosta asiakkaiden kanssa, asiakkuuksiesi valikoimahallinnasta ja osallistut mm. Meira Novan S&OP-prosessiin. Teet laajasti yhteistyötä muiden asiakasvastaavien, asiakaspalvelun, valikoimahallinnan sekä hankinta-, logistiikka- ja taloushallinnon tiimien kanssa.
Työpaikkasi sijaitsee Meira Novan pääkonttorilla Tuusulassa, mutta työskentelemme joustavasti hybridimallilla etä- ja läsnätyötä yhdistäen.
Tule voittavaan joukkueeseen
Meira Nova kaupallisessa yksikössä työskentelee yli 40 henkilöä. Tiimissäsi hoidat asiakkuuksia yhdessä muiden ammattilaisten kanssa. Tässä joukkueessa taidamme itsenäisen työskentelyn, mutta nautimme siitä, kun saamme tehdä toistemme kanssa töitä. Olemme toiminnassamme tuloshakuisia ja etsimme kaiken aikaa uusia tapoja kehittää ja parantaa tekemistämme.
Näillä taidoilla menestyt
Olet motivoitunut ja kokenut Foodservice -alan asiantuntija. Tehtävässä vaaditaan kykyä hoitaa vaativia asiakaspalvelutilanteita, joten omaat hyvät esiintymis- ja neuvottelutaidot. Viestintätaidot ovat merkittävässä roolissa ja kykenetkin kommunikoimaan sujuvasti niin kirjallisesti kuin suullisestikin. Sinulta löytyy tiimityöskentelytaitoja sekä itsenäistä työotetta, joiden myötä yhteistyö on kanssasi sujuvaa.
Onnistuaksesi tehtävässä sinulla on tehtävään sopiva koulutus, esimerkiksi kaupallinen tai ravintola-alan ammattikorkeakoulututkinto ja useamman vuoden työkokemus asiakkuuksien hoidosta. Tarvitset sujuvan suomen kielen taidon, muu kielitaito katsotaan eduksi. Arvostamme lisäksi SAP-osaamista, erinomaisia taitoja Excelin käytössä, elintarvikealan osaamista sekä tuntemusta julkisista hankinnoista.
Mitä lupaamme sinulle
Monipuolisessa tehtävässä pääset vaikuttamaan Meira Novan asiakashyödyn kasvattamiseen ja koko Meira Novan strategian toteutumiseen. Pääset osaksi osaavaa ja kokenutta sekä energistä myyntitiimiä. Yrityksemme panostaa voimakkaasti kehittämiseen. Meillä on matala organisaatio, jolla on SOK:n tytäryhtiönä käytössä suuren organisaation resurssit. Käytössäsi on Suomen laajimmat henkilöstöedut. S-ryhmän kattavista henkilöstöeduista löydät lisää täältä: https://www.s-kanava.fi/web/s-ryhma/s-ryhman-henkilostoedut
Miltä tämä kaikki vaikutti? Oletko kiinnostunut tästä tehtävästä?
Mikäli olisit valmis tulemaan työkaveriksemme, voit hakea tähän tehtävään oheisen hakulomakkeen kautta 4.12.2022 mennessä. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana. Älä siis suotta odota hakemisen kanssa viime hetkeen, sillä paikka täytetään heti sopivan ehdokkaan löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa kaupallinen johtaja Arja Liimatainen, arja.liimatainen@meiranova.fi p. 0107686511. Parhaiten Arjan tavoitat 29.11.2022 kello 14-15 ja 30.11.2022 kello 10-11.
MEIRA NOVA OY