(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspäällikkö
Senaatti-kiinteistöt

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.10.2020

Oletko Senaatin uusi asiakaspäällikkö?

Haluatko työskennellä vastuullisessa ja innostavassa työyhteisössä? Olemme valtionhallinnon työympäristökumppani ja kiinteistöomaisuuden haltija. Kanssamme pääset vaikuttamaan alan kehitykseen ja olet mukana luomassa työympäristöjä, joissa innostutaan, onnistutaan ja viihdytään. 

Pyrimme monin eri tavoin varmistamaan, että henkilöstöllämme on edellytykset onnistua työssään. Edistämme henkilöstömme suorituskykyä ja kokonaisvaltaista hyvinvointia, yksilölliset tarpeet ja odotukset huomioiden. Liity osaavaan joukkoomme Helsinkiin.

Asiakaspäällikön tehtävänä on hoitaa nimettyjä asiakasorganisaatioita. Vastaat asiakassuhteista, toimit yhteyshenkilönä ja toimitilajohtamisen kumppanina asiakkaiden toimitila-asioista vastaavalle johdolle. Syvennät ymmärrystämme asiakkaan toiminnan tarpeista sekä kehittymisestä. Ratkaiset asiakkaiden vaativia toimitila- ja työympäristökysymyksiä asiantuntijoiden tiimityöskentelynä. Toimit monipuolisten asiakasprojektien vetäjänä. Neuvottelet sopimuksia asiakkaiden kanssa ja osallistut investointien valmisteluun.

Mielekkään työn ja ammattitaitoisten kollegojen lisäksi tarjoamme Sinulle:

  • joustavat työajat ja uusimmat työnteon tavat
  • mahdollisuuden oman ammattitaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen
  • tietotyötä tukevan työympäristön
  • mahdollisuuden vaikuttaa valtionhallinnon kehitykseen.

 

Odotuksemme ovat

  • soveltuva korkeakoulututkinto ja vähintään 5 vuoden työkokemus kiinteistötoimialan vaativaa asiakastyötä
  • organisointikyky sekä verkostojen rakentamisen ja johtamisen osaaminen
  • hyvät viestintä-, neuvottelu- ja esiintymistaidot.

 

Arvostamme myös toimitilajohtamisen osaamista ja turvallisuusosaamista.

Lisätietoja tehtävästä antavat asiakaspäällikkö Petri Porkka p. 040 541 2955 tai toimialajohtaja Riitta Juutilainen, p. 040 768 2767.

Jätäthän hakemuksesi rekrytointijärjestelmässämme viimeistään 18.10.2020.