(Poistunut julkaisusta)

ASIAKASPÄÄLLIKKÖ
Istekki Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.1.2020

Haemme kahta (2) ASIAKASPÄÄLLIKKÖÄ vastaamaan yrityksemme merkittävistä asiakkuuksista. Asiakkuudet ovat julkisenpuolen sosiaali- ja terveyspalveluja tuotavia isoja organisaatioita. Asemapaikkana molemmille tehtäville on Tampere.

Olemme asiakasomisteinen yritys, joka tuottaa asiakkailleen kattavan joukon Sosiaali- ja terveydenhuollon järjestelmä- ja palvelukokonaisuuksia sekä olemme mukana asiakkaan tukena terveydenhuollon laitteiden koko elinkaaren aikana hankinnasta, käyttöönottoon ja ylläpitoon.

Tehtävässä vastaat nimettyjen asiakkuuksien suunnitelmallisesta, kannattavasta ja tavoitteellisesta asiakasyhteistyöstä rakentamalla ja ylläpitämällä yhteistyösuhteita asiakkaiden päätöksentekijöihin sekä muihin avainrooleihin. Toimit avainhenkilönä sopimusprosesseissa ja vastuullisena neuvottelu- ja yhteistyökumppanina asiakasorganisaation eri tasoilla. Tukenasi toimii asiantuntijoita ja kollegoita Tampereella ja Kuopiossa.

Tehtävät edellyttävät hyviä esiintymis-, neuvottelu- ja vuorovaikutustaitoja sekä erittäin hyvää yhteistyökykyä. Kykyä aktiiviseen ja asiakaslähtöiseen työskentelyyn sekä rohkeutta asiakkuuden johtamiseen. Tehtävässä suoriutumista mitataan annettujen tavoitteiden mukaisesti ja raportoit niistä ryhmäpäällikölle.

Arvostamme asiakaslähtöistä ja avointa asennetta, oma-aloitteisuutta ja motivaatiota kohdata uusia haasteita ennakkoluulottomasti. Lisäksi edellytämme hyviä esiintymis- , suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa.

Hakijalta toivomme:

  • Asiakaslähtöistä toimintatapaa
  • Intohimoa ja kykyä kehittää asiakkuutta, halua kehittyä ratkaisumyynnin ammattilaiseksi
  • Erinomaisia ryhmätyöskentely- ja vuorovaikutustaitoja
  • Kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • Vastuullista otetta työskentelyyn yhteisten päämäärien saavuttamiseksi
  • Soveltuvaa ammattikorkeakoulutasoista koulutusta tai vastaavan tasoista osaamista


Arvostamme myös:

  • Sosiaali - ja terveydenhuollon toimiala ja järjestelmätuntemusta
  • Sopimushallinnan osaamista
  • Aikaisempaa kokemus asiakastyöskentelystä sekä julkishallinnon toimialatuntemusta


Tarjoamme mielenkiintoisen näköalapaikan jatkuvasti kehittyvässä organisaatiossa.

Mikäli työskentely asiakkuuden johtamisen parissa ja sen mielenkiintoiset haasteet saavat sinut innostumaan, niin tutustu mahdollisuuteen tarkemmin ja jätä hakemuksesi pian sillä tehtävät täytetään heti sopivien henkilön löydyttyä.