(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspäällikkö
Barona IT

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.5.2018

Syksyn koittaessa meillä tulee avoimeksi Asiakaspäällikön tehtävä Oulun alueella.

Miltä sinusta tuntuisi aloittaa työpäiväsi kupillisella kahvia yrityksessä, jossa saat olla mukana ICT-järjestelmien kehityksen eturintamassa ja yhdistää työssäsi niin asiakkuuksien hallinnan, kuin julkishallinnon kiehtovan maailmakin. Entä miltä kuulostaisi yritys, jonka tavoitteena on olla alansa paras työnantaja. Mitäpä jos yritykseltä löytyisi vielä aitoa halua panostaa työntekijöidensä työviihtyvyyteen ja yhteishenkeen, sekä tarjota sinullekin mahdollisuuksia kehittää osaamistasi ja uramahdollisuuksiasi. Tulevassa työpaikassasi tämä kaikki ja paljon muutakin on osa arkeasi.

Ainutlaatuinen yhdistelmä informaatio- sekä terveyden ja hyvinvoinnin teknologian osaajia odottaa sinua osaksi hienoa porukkaa ja haluaa perehdyttää sinut tehtäviisi sekä sparrata sinua huikeisiin suorituksiin. Uusi työyhteisö voi sinunkin osaltasi olla vain muutaman klikkauksen päässä!

Jotta lomatkin tuntuisivat joltain, pääsee uudessa työpaikassasi myös tekemään töitä. Asiakaspäällikkönä vastaat asiakkaiden erilaisiin informaatio- ja terveydenhuollon teknologian tarpeisiin sekä pääset valmistelemaan ja myöskin käynnistämään asiakasprojekteja. Olet tärkeä linkki asiakkaiden ja oman yrityksesi välillä.

Nämäkin asiat täyttävät työpäiväsi:

  • Myynnin koordinoiminen nimetyille asiakkaille
  • Tarjousten ja myyntisopimuksien laadinta
  • Asiakasprojektien käynnistämiset sekä palvelutuotannon toteuttamien projektien ja toimeksiantojen valvonta
  • Asiakassuhteiden hallinta
  • Strategioiden kehittämiseen osallistuminen ja niihin vaikuttaminen
  • Asiakastyytyväisyyden kehittäminen
  • Oman yrityksen julkisuuskuvan rakentaminen

Lisätietoja tehtävästä antaa Tomi Sivil (tomi.sivil@barona.fi).