(Poistunut julkaisusta)

ASIAKASPÄÄLLIKKÖ
Algol Trehab

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.5.2018

Haemme nyt asiakaspäällikköä vahvistamaan Algol Trehabin Tampereen seudun myyntiä sekä vauhdittamaan yrityksen kehitystä ja kasvua.

Tehtävänkuva

Tehtävänäsi on myyntityön aktiivinen suunnittelu ja toteutus koskien niin yksilöllisesti sovitettavia kuin julkisen tarjousten parissa olevia apuvälineitä. Kehität ja syvennät olemassa olevia asiakassuhteita sekä hankit uusia asiakkaita. Työskentelet TAYS Erva-alueella: Pirkanmaalla, Etelä-Pohjanmaalla, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen alueella kotikonttorilta käsin. Työ on pääosin liikkuvaa ja työskentely tapahtuu usein myös asiakkaan tiloissa. Asemapaikkasi toivomus on Tampereen seutu. 

Toimit itsenäisesti, aktiivisesti ja tehokkaasti seuraten myyntiäsi ja tuloksiasi. Ymmärrät myynnin lainalaisuuksia ja olet hyvä neuvottelija. Kykenet luomaan hyviä ja pitkäkestoisia asiakassuhteita. Olet vuorovaikutustaitoinen, motivoitunut tekijä, joka innostuu asiakkaan auttamisesta ja myynnin tuloksista. Hallitset myyntiprosessit ja teet työtäsi systemaattisesti sekä organisoidusti. Työssäsi tarvitset autoa päivittäin. 

Keskeisimmät työtehtäväsi

  • Vastaat alueesi myynnistä ja asiakkuuksien kehittämisestä pitkäjänteisesti
  • Liikut aktiivisesti asiakaskentässä ja tapaat asiakkaita edustaen olemassa olevia tuotteita sekä markkinoiden tulevia tuotteita
  • Kartoitat asiakkaiden
  • Sinulla on hyvä tekninen valmius tehdä yksilöllisten apuvälineiden sovitukset asiakkaiden ja loppukäyttäjien tiloissa

Haemme henkilöä, jolla on

  • Terveydenhuollon koulutus, esim. fysioterapeutti tai toimintaterapeutti
  • Myynnillinen ote ja näyttöä tuloksekkaasta toiminnasta kenttämyynnin parissa
  • Halu tehdä liikkuvaa ja ennakoivaa myyntityötä
  • Itseohjautuva ja empaattinen tapa työskennellä

Tarjoamme sinulle

  • Vastuullisen ja monipuolisen työnkuvan
  • Vakavaraisen ja hyvämaineisen yrityksen työnantajaksesi
  • Osaavan ja työhönsä sitoutuneen työyhteisön
  • Kilpailukykyisen palkkauksen etuineen
  • Kannustavan työyhteisön tuen

Työsuhde on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan elokuussa 2018. Lisätietoa tehtävästä antaa Nordic Progressin johtava konsultti Karin Gummerus puh. 020 769 8883 tai s-posti: karin.gummerus@nordicprogress.fi

Hakeminen

Mikäli tunnistit itsesi ja haluaisit työskennellä yrityksessä, joka huolehtii henkilöstönsä hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä monin eri tavoin, täytä lomake hakusivullamme ja liitä mukaan CV sekä hakemuksesi 28.5.2018 mennessä. Ilmoitathan palkkatoiveesi hakemuksen yhteydessä.