(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvojia
If

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.1.2019

Hei sinä aktiivisesta ja myynnillisestä asiakaspalvelutyöstä nauttiva! Haluatko tehdä myyntiä, jolla todella on merkitystä? Haluatko töihin Pohjoismaiden suurimpaan vakuutusyhtiöön?

Liity mukaan ammattitaitoisten asiakasneuvojiemme joukkoon!

Vakuutusalalle töihin?

Onko sinulla tiettyjä mielikuvia vakuutusalasta ja sen työtehtävistä? Älä huoli, alamme on yllättävän mielenkiintoinen, monipuolinen ja haastava.

Asiakasneuvojana sinulla olisi merkittävä rooli tehdä asiakkaille vakuutuksista mahdollisimman epäkimurantteja ja ymmärrettäviä. Tärkein tehtäväsi on pitää huolta, että asiakas on oikein vakuutettu. Asiakasneuvojana Ifissä työlläsi ja myymilläsi vakuutuksilla on todella merkitystä, sillä myynnilläsi turvaat asiakkaidemme päivittäistä elämää.

Mitä toivomme sinulta?

Arvostamme asiakasneuvojiemme moninaisia taustoja ja erilaisuutta. Voitkin olla enemmän työkokemusta kartuttanut tai urasi alkuvaiheilla, asenteesi ja motivaatiosi ratkaisee. Saat meiltä kattavan perehdytyksen vakuutusalalle sekä jatkuvan tuen ja valmennuksen. Plussaa on, jos olet ruotsin- ja/tai englanninkielentaitoinen.

Odotamme että olet aidosti kiinnostunut asiakkaista, innostut myynnistä ja työskentelet tavoitteellisesti. Koska olemme digitaalinen edelläkävijä alallamme ja vauhdilla kehittyvä yritys, odotamme että suhtaudut avoimesti muutoksiin ja olet valmis heittäytymään uusiin asioihin.

Haluaisin kuulla konkretiaa, kiitos!

Tulisit työskentelemään Ifissä henkilöasiakkaiden kanssa: Käsittelisit kaikkia henkilöasiakkaiden vakuutuslajeja, laskutusta, ratkaisisit asiakkaiden pulmia ja auttaisit täydentämään heidän vakuutusturvaansa. Olisit valmis sekä vastaanottamaan puheluita, että soittamaan itse asiakkaalle. Tulisit työskentelemään asiakkaiden kanssa puhelimitse ja sähköisiä työvälineitä käyttäen modernissa call center-ympäristössä.

Tulisit olemaan osa aktiivista tiimiä, joka työskentelee yhdessä kohti tavoitteitamme. Meillä on Espoossa vakituisesti työskentelemässä henkilöasiakkaiden asiakaspalvelussa yli 150 ihmistä. Sinun yksittäisellä panoksellasi olisi kuitenkin valtava merkitys Ifin menestyksessä.

Haemme vakituisia asiakasneuvojia. Työaikasi tulisi olemaan arkisin klo 8-20 välillä, viikonloppuisin klo 9-17. Palkkauksemme on vakuutusalan TES:in mukainen. Työsuhde-etumme ovat erinomaiset, näistä muutamat mainitaksemme ovat lounasetu, liikuntaetu ja laaja työterveyshuolto.

Varmistaaksemme, että onnistut tehtävässä mahdollisimman hyvin, tarjoamme sinulle:

  • Kiinnostavat, haasteelliset ja monipuoliset työtehtävät.
  • Rennon ja samalla tavoitteellisesti työskentelevän tiimin, jossa on tilaa näyttää omat taitonsa.
  • Mahdollisuuden uuden oppimiseen käytännön työn avulla.
  • Kivojen kollegoiden ja esimiehen tuen.
  • Erinomaisen perehdytyksen.
  • Ifin hyvät henkilöstöedut.

Voit tutustua meihin ja hakemaasi työhön Youtubessa ja Instagramissa

Milloin saa aloittaa? No, ensiksi sinun pitää vain tulla valituksi eli alla ohjeita, miten se voi olla mahdollista:  

  • Voit hakea tehtävään 31.1.2019 saakka. Jos sinulla on kysyttävää, juttelen kanssasi mielelläni – Merja Vesteri, puh. 0503394187. Tavoitat minut parhaiten viikoilla 2-4 perjantaisin klo 08-10.
  • Liitä mukaan hakemuksesi ja ansioluettelosi. (Huomaathan, että ansioluettelo jätetään Workday-järjestelmässä ensimmäisellä sivulla ja hakemuskirje myöhemmin ’My Experience’-sivulla ansioluettelon alapuolella  olevaa Upload -painiketta käyttäen.) Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana eli toimithan vikkelästi.

Edellytyksenä tehtävässä toimimiselle on, että hakija läpäisee Trafin suorittaman luotettavuustarkastuksen, josta säädetään lain ajoneuvojen rekisteröintitoiminnasta (175/2015) 3.3 §:ssä. Lisäksi hakijan tulee olla hyvämaineinen, kuten vakuutusten tarjoamisesta annetun lain (234/2018) 16 §:ssä edellytetään.