(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvojia
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.9.2018

ASIAKASNEUVOJIA, OP Keskitetty palvelutuotanto

Me OPssa etenemme askel askeleelta maailmanluokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Keskitettyyn palvelutuotantoon eli Kepaan.

Keskittäminen on lisännyt Kepan palveluvolyymiä ja tehtäviä. Vahvistamme yksikköämme palkkaamalla kaksi Asiakasneuvojaa Henkilöasiakkaiden vakuutuspalveluihin Vaasaan vakituisiin kokoaikaisiin työsuhteisiin.

ASIAKASNEUVOJA VAIKUTTAA SUORAAN ASIAKKAAN PALVELUKOKEMUKSEEN

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota asiakkaalle paras ratkaisu hänen tarpeeseensa. Lupauksen lunastamista meillä mitataan asiakastyytyväisyyteen liittyvillä mittareilla.

Palvelemme henkilöasiakkaita arkisin klo 9-20 välisenä aikana puhelimitse sekä verkossa ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti. Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme heidän vakuutusasioihin liittyvissä kysymyksissään. Meille tulevien yhteydenottojen lisäksi olemme myös itse aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme emmekä pelkää myyntihatun päähän pistämistä. 

Ensimmäisen puolen vuoden jälkeen odotamme sinun:

  • Tavoittavan sinulle asetetut tehokkuus-, myynti- sekä ratkaisuastetavoitteet.
  • Kykenevän tunnistamaan tarpeelliset asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteet.
  • Käyttävän monipuolisesti asiakaspalvelun työvälineitä (mm. puhelin, chat ja verkkoneuvottelut).
  • Kasvattaneen omaan tehtävään liittyvää asiaosaamistasi sekä rohkeutta.
  • Ymmärtävän finanssimaailmaa sekä henkilöasiakkaidemme tarpeita.
  • Tuottavan ylivertaisia asiakaskokemuksia "Kerralla kuntoon" -periaatteen mukaisesti.

Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista, mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa, alati muuttuvassa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne ja kyky oppia uutta!

Korostamme valintakriteereissä:

  • myynnillistä ja proaktiivista otetta,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • hyviä viestintätaitoja,
  • aiempaa kokemusta myyntityöstä,
  • tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja.

Ruotsin ja englannin kielen taidosta on tehtävässä hyötyä.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

HAKUOHJEET

Hae nyt lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 17.09.2018 mennessä OPn Ura-sivuston kautta.

Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi. Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana.

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä Tiimipäällikkö Jouni Björklundiin. Jounin tavoitat arkisin klo 9-17 välillä numerosta 040-3565303.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet, sekä teetetään terveyskysely ja huumausainetesti.