Etsimme Kredinor Oy:n Turun toimistoon innokkaita ja tehokkaita asiakasneuvojia kokoaikaiseen tai osa-aikaiseen työsuhteeseen. Moderni ja viihtyisä toimistomme sijaitsee Turussa kauppatorin laidalla KOP-kolmiossa.
Tuotamme pre-collection -palvelua, jossa autamme asiakasyrityksiämme saatavien hallinnassa muistuttamalla loppuasiakkaita erääntyvistä saatavista. Etsimme joukkoomme lisää oikealla asenteella varustettuja henkilöitä, jotka eivät kavahda luuria eikä rutiinia. Kredinorilla arvostetaan hyvää työyhteisöä ja kaikkien osaamista. Meillä jokainen saa olla oma itsensä!
Tuleva tiimisi koostuu noin kymmenestä osaavasta asiakaspalvelun ammattilaisesta, jossa on sekä kokoaikaisia että osa-aikaisia tiimiläisiä. Palvelumme korkea laatu on tiimille erittäin tärkeää ja siksi tiimi pitää huolta että kaikki osaavat tehtävät mahdollisimman hyvin ja haluavat kehittyä jatkuvasti paremmaksi. Vaalimme hyvää yhteishenkeämme ja uskomme siihen, että haasteista selvitään yhdessä ongelmia ratkomalla sekä arvostamme erityisen paljon toimistolla yhdessä työskentelyä. Meillä voi kuitenkin tehdä töitä myös etänä joustavan etätyömallimme mukaisesti.
Tehtävässäsi toimit ulossoittotiimissä jonka pääsisältö on puhelinsoitot asiakkaille sekä muut perintään liittyvät asiakaspalvelutehtävät. Tiimi työskentelee aluksi pääsääntöisesti arkisin klo 8-16, mutta olemme laajentamassa aukioloaikojamme, jonka jälkeen työskentelemme arkisin 8–20 välillä sekä toisinaan lauantaisin 10-15. Työskentelet myös tiiviissä yhteistyössä perinnän asiakaspalveluosaston kanssa ja tarvittaessa osallistut myös muihin perintätehtäviin, mm. puhelinperintään ja maksusuunnitelmien tekoon.
Tässä tehtävässä menestyvät haluavat työskennellä tehokkaasti, nopeasti sekä suoriutuvat myös paineen alla. Olet motivoitunut ja haluat päästä annettuihin tavoitteisiin. Työn tempo vaihtelee, muistutussoittokampanjoiden aikaan tahti voi olla tosi kova, mutta kampanjoiden välissä muut perintätehtävät voivat tuoda vaihtelua viikkoon.
Hakijalta toivomme:
Olet asiakaslähtöinen ja sinulla on ratkaisukeskeinen asenne
Puhelin ei pelota
Et kyllästy rutiinitehtävissä etkä säikähdä ajoittain nopeaa työtempoa
Suoriudut tarvittaessa myös englanniksi
Tiimityöskentelytaitoja ja yhteen hiileen puhaltamista
Kaikki asiakapalvelukokemus on hyödyksi, mutta työkokemus erityisesti puhelimitse tehtävästä asiakaspalvelusta auttaa tehtävässä onnistumisessa. Kokemus perintäalan vastaavista tehtävistä on eduksi, mutta ei ole välttämätöntä. Me kyllä perehdytämme tehtävään!
Kiinnostuitko? Mikäli vakuutuit, että sopisit hyvin joukkoomme, lähetäthän meille CV:n ja hakemuksesi oheisen linkin kautta ihan viimeistään 25.8.2024. Tehtävästä voi tiedustella lisää Sami Niemeltä joko sähköpostitse tai puhelimitse hänet tavoittaa parhaiten tiistaina 13.8. klo 10-12 sekä tiistaina 20.8. klo 10-12.
Tehtävään valitulta henkilöltä edellytämme puhtaita luottotietoja ja tiedot tarkistetaan ennen työsopimuksen allekirjoittamista.