(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvojia, Turku
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.8.2018

Asiakasneuvojia Puhelin- ja verkkoviestipalveluihin Turkuun, OP Keskitetty palvelutuotanto

Me OPssa etenemme askel askeleelta maailmanluokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Keskitettyyn palvelutuotantoon eli Kepaan. Keskittäminen on lisännyt Kepan palveluvolyymiä ja tehtäviä.

Perustammekin nyt kolme uutta palvelukeskusta Ouluun, Poriin ja Turkuun ja palkkaamme yhteensä noin 160 uutta innokasta tekijää.

OPn Keskitetyn palvelutuotannon saapuessa Tepsin luvattuun maahan, haemme joukkoon etenkin oikealla asenteella varustettuja finanssialan ammattilaisia. Turkuun haemme nyt vakituisiin kokoaikaisiin työsuhteisiin Asiakasneuvojia Pankkitoiminnan palvelut- osaston puhelin- ja verkkoviestipalveluihin.

ASIAKASNEUVOJA VAIKUTTAA SUORAAN ASIAKKAAN PALVELUKOKEMUKSEEN

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota asiakkaalle paras ratkaisu hänen tarpeeseensa. Lupauksen lunastamista meillä mitataan asiakastyytyväisyyteen liittyvillä mittareilla. Palvelemme henkilöasiakkaita arkisin klo 8-22 välisenä aikana puhelimitse sekä verkossa ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti. Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme heidän pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissään. Meille tulevien yhteydenottojen lisäksi olemme myös itse aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme emmekä pelkää myyntihatun päähän pistämistä.

Tehtävän pääasialliset tavoitteet:

  • Sinulle asetettujen tehokkuus-, myynti- sekä ratkaisuastetavoitteiden saavuttaminen.
  • Asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteiden tunnistaminen.
  • Asiakaspalvelun työvälineiden monipuolinen käyttäminen (mm. puhelin, chat ja verkkoneuvottelut).
  • Omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen sekä rohkeuden kasvattaminen.
  • Finanssimaailman sekä henkilöasiakkaidemme tarpeiden ymmärtäminen.
  • Ylivertaisten asiakaskokemuksien tuottaminen ”Kerralla kuntoon” – periaatteemme mukaisesti.

Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista, mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

Kurkista tästä videosta Kepan vauhdikkaaseen meininkiin.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Ei oo välii kummal pual jokke sä asut, hae meille töihin!

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä.

Korostamme valintakriteereissä:

  • joustavaa, itsenäistä ja oma-aloitteista lähestymistapaa,
  • periksiantamatonta otetta,
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta,
  • aiempaa kokemusta finanssialalta,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • innostusta digiajan tuomiin mahdollisuuksiin,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana sekä
  • oikeanlaista energiaa Turun parhaan tiimihengen luomiseen.

Palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä, joten kielitaidosta on etua.

ISON TALON EDUT

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme uusille paikkakunnillemme vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia.

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen, ja mahdollisuuden tulla osaksi täysin uutta tiimiä. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

Haettavat toimet sijoittuvat Rahoitusalan TES:n vaativuusluokkiin 4.1. ja 4.2.

NYT ON SINUN VUOROSI LOISTAA!

Hae rohkeasti Turun avoimia tehtäviä lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 16.9. mennessä OPn urasivuston kautta. HUOM! Hakuaikaa jatkettu.

Nostathan hakemuksessasi esille ne tekijät, jotka kasvattavat sinusta seuraavan OP Kepan tähtipelaajan. Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit laittaa meille viestiä joko WhatsApp-sovelluksen kautta numeroon 050-3436168 tai sähköpostitse laura.vesa@op.fi.

Tästä webinaaritallenteessa kuulet tarkemmin millaista on Kepassa työskentely sekä vastaamme työnhakijoiden esittämiin kysymyksiin mm. työsuhteisiin ja rekrytointiprosessiin liittyen. >>

Haastatteluprosessin ensimmäinen vaihe toteutetaan videohaastattelujen avulla. Videohaastatteluista jatkoon menevät hakijat kutsumme rekrytointipäiville, jotka järjestetään Turussa 25.9., 26.9. ja 27.9. Rekrytointipäivillä haastattelemme ja arvioimme useita hakijoita samanaikaisesti. Rekrytointipäivät ovat hakijoille myös hyvä mahdollisuus saada lisätietoja haettavista tehtävistä sekä kuulla lisää OPn ja Kepan toiminnasta yleisesti.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.