(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvojia, Pohjola Vakuutus, Tampere, Kuopio ja Vaasa
Pohjola Vakuutus

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.8.2020

ASIAKASNEUVOJIA, Pohjola Vakuutus, Tampere, Kuopio ja Vaasa 

 

Haluaisitko kuulua vahvasti tulevaisuutta visioivaan, Suomen johtavaan finanssiryhmään, jossa kunnianhimoisimmatkin ammatilliset unelmat on mahdollista toteuttaa? Arvostat säännöllisyyttä ja vakautta, mutta haluat säilyttää mahdollisuuden vaikuttaa viikoittaiseen työaikaasi? Toisaalta kaipaat työnantajaltasi joustavuuden lisäksi myös sitoutumista osaamisesi kehittämiseen.  Jos olet parhaimmillasi tehtävässä, jossa voit tuottaa erinomaista asiakaspalvelua yhdistettynä asiakaslähtöiseen myyntityöhön, tämä tehtävä voisi olla juuri sinua varten!

 

Haemme Pohjola Vakuutuksen Yritys- ja Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelutiimeihin Tampereelle, Kuopioon ja Vaasaan asiakasneuvojia osa-aikaisiin, toistaiseksi voimassa oleviin työsuhteisiin syys-lokakuusta 2020 alkaen. Tarjoamme sinulle joustavan työskentelyn asiakaspalvelussamme, jossa palveluajat tällä hetkellä ovat arkisin klo 8-19. Odotamme sinun voivan sitoutua säännölliseen 20 tunnin viikkotyöaikaan, mutta tarjoamme mahdollisuuden tehdä halutessasi lisätunteja 38 viikkotuntiin saakka.   

 

Asiakasneuvojan roolistasi 

 

Asiakasneuvojana tehtävänäsi on tuottaa erinomaista asiakaspalvelua laadukkaalla ja ketterällä ongelmanratkaisulla sekä tavoitteellisella myyntityöllä. Hoidat erilaisia asiakaskohtaamisia, autat asiakkaitamme kokonaisturvan kartoituksessa sekä hyödynnät monipuolisesti asiakaspalvelun eri kanavia (puhelin, chat ja verkkoviestit). Vastaat asiakkailta tuleviin yhteydenottoihin ja pyrit löytämään asiakkaillemme parhaat ratkaisut vakuutusasioihin liittyvissä kysymyksissä. Varmistat osaltasi, että me Pohjola Vakuutuksessa olemme asiakkaillemme paras kumppani sillä matkalla, joka tuntee nimen elämä.  

 

Tutustu myös asiakasneuvojamme Riikka Juutilaisen ja valmentaja Tiia Jääskeläisen ajatuksiin heidän työstään ja kollegoistaan Pohjola Vakuutuksessa: Tässä porukassa ja tätä työtä tehdessä selvästi osataan (myötä)elää niin kollegoiden kuin asiakkaiden parissa.

 

Millaisia tekijöitä etsimme? 

 

Odotamme sinulta aktiivista ja tavoitehakuista otetta työhön, sekä halukkuutta löytää paras kokonaisratkaisu asiakkaillemme kerralla kuntoon -periaatteen mukaisesti. Suhtaudut ennakkoluulottomasti ja rohkeasti kaikenlaisiin asiakaskohtaamisiin ja koet asiakas- ja ratkaisukeskeisen myyntityön omaksesi. Uskomme, että hyvin toimiva ja iloinen työympäristö näkyy myös asiakkaiden suuntaan, joten etsimme henkilöitä, jotka omaavat positiivisen asenteen sekä hyvät tiimityöskentelytaidot. 

 

Tilannetaju, asiakkaan aito kuunteleminen sekä pelisilmä ovat olennaisia asioita tehtävässä menestymisessä. Kykenet itsenäiseen työhön ja omaat oma-aloitteisen asenteen. Omaksut helposti uudet asiat, tuotekokonaisuudet sekä muutokset työelämässä. Et hätkähdä tiukkojenkaan asiakasneuvottelujen edessä ja kykenet pitämään useista naruista kiinni samanaikaisesti. Kokemus vakuutus- tai pankkipalveluiden asiakaspalvelusta ja/tai myynnistä katsotaan toki eduksi, mutta ei ole välttämätöntä. Panostamme kattavaan valmennukseen ja olemme valmiita perehdyttämään sinut alalle. Toivommekin tiimiemme vahvistuksesi henkilöitä, jotka ovat valmiita sitoutumaan osaamisensa kehittämiseen pidemmälläkin tähtäimellä.

 

Kielitaidon osalta edellytämme sujuvaa suomen kielen taitoa niin suullisesti kuin kirjallisesti. Tämän lisäksi palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä, joten muu kielitaito katsotaan eduksesi. 

 

Mitä me tarjoamme sinulle? 

 

Yrityskulttuurimme ja arjen tekemisen ytimessä ovat arvot – ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Nämä arvot ovat mahdollistaneet osuustoiminnallisen menestyksemme läpi vuosikymmenten, ja samoissa arvoissa piilee myös tulevaisuuden kulttuurimme vahvin kulmakivi. Jatkuva oppiminen ja yhdessä onnistuminen ovatkin keskeisiä menestystekijöitämme. Meille on tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä ja kasvattaa osaamistaan työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja, esimies sekä kollegat.  

 

Jotta pääset työssäsi sujuvasti alkuun, työ alkaa kattavalla 6-10 viikon perehdytysjaksolla. Perehdytysjakso on palkallinen ja odotamme sinun voivan sitoutua siihen kokoaikaisesti. Jatkossa tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä joustavasti vaihtelevien viikkotuntien mukaan asiakaspalvelumme aukioloaikojen puitteissa.  

 

Lisäksi saat käyttöösi myös OP Ryhmän kilpailukykyiset edut, kuten henkilökuntaehtoiset pankki-, vakuutus- ja lainapalvelut, kattavan työterveyshuollon, laajan hoitokuluvakuutuksen sekä täysajan tapaturmavakuutuksen. Isona talona meillä toki on myös tarjota ison talot edut henkilökohtaiselle ammatilliselle kasvulle ja kehittymiselle; mahdollisuuksia täällä nimittäin riittää! 

 

Lisätiedot ja hakuohjeet  

 

Kerro meille, miksi juuri sinä olisit sopivat tähän tehtävään ja lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.8.2020 mennessä. Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi!  Tulemme edistämään hakua jo hakuajan puitteissa, joten ethän jätä hakemistasi viime hetkille.  

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan vakuutussääntelyn edellyttämä hyvämaineisuus sekä luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely. 

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.