Asiakasneuvojia Ouluun
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.11.2018

Asiakasneuvojia Puhelin- ja verkkoviestipalveluihin Ouluun, OP Keskitetty palvelutuotanto

Me OP:ssa etenemme askel askeleelta maailmanluokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin.

OP:n Keskitetty palvelutuotanto kasvattaa toimintaansa Oulussa ja haemme nyt joukkoomme etenkin oikealla asenteella varustettuja finanssialan ammattilaisia. Ouluun haemme vakituisiin kokoaikaisiin työsuhteisiin Asiakasneuvojia pankkitoiminnan puhelin- ja verkkoviestipalveluihin.

ASIAKASNEUVOJA VAIKUTTAA SUORAAN ASIAKKAAN PALVELUKOKEMUKSEEN

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota asiakkaalle paras ratkaisu hänen tarpeeseensa. Lupauksen lunastamista meillä mitataan asiakastyytyväisyyteen liittyvillä mittareilla. Palvelemme henkilöasiakkaita arkisin klo 8-22 ja lauantaisin klo 10-16 välisenä aikana puhelimitse sekä verkossa ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti. Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme heidän pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissään. Meille tulevien yhteydenottojen lisäksi olemme myös itse aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme emmekä pelkää myyntihatun päähän pistämistä. 

Tehtävän pääasialliset tavoitteet:

  • Sinulle asetettujen tehokkuus-, myynti- sekä ratkaisuastetavoitteiden saavuttaminen.
  • Asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteiden tunnistaminen.
  • Asiakaspalvelun työvälineiden monipuolinen käyttäminen (mm. puhelin, chat ja verkkoneuvottelut).
  • Omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen sekä rohkeuden kasvattaminen.
  • Finanssimaailman sekä henkilöasiakkaidemme tarpeiden ymmärtäminen.
  • Ylivertaisten asiakaskokemuksien tuottaminen ”Kerralla kuntoon” – periaatteemme mukaisesti.

Me elämme OP:ssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista, mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

Kurkista tästä videosta Kepan vauhdikkaaseen meininkiin.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT 

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä.

Korostamme valintakriteereissä:

  • joustavaa, itsenäistä ja oma-aloitteista lähestymistapaa,
  • periksiantamatonta otetta,
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • innostusta digiajan tuomiin mahdollisuuksiin,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana sekä
  • oikeanlaista energiaa Oulun parhaan tiimihengen luomiseen.

Etuna aiempi kokemus finanssialalta. Palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä, joten myös kielitaidosta on etua.

ISON TALON EDUT

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OP:ta. Tarvitsemme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia.

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen, ja mahdollisuuden tulla osaksi täysin uutta tiimiä. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

Haettavat toimet sijoittuvat Rahoitusalan TES:n vaativuusluokkiin 4.1. ja 4.2.

NYT ON SINUN VUOROSI LOISTAA!

Hae rohkeasti Oulun avoimia tehtäviä lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi suosittelijatietoineen ja palkkatoiveineen 26.11. mennessä OP:n urasivuston kautta. Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä seuraaviin henkilöihin: keskiviikko 14.11. klo 13-14 Elina Pyykönen, puh.nro: 010 252 9965 tai tiistai 20.11. klo 9-10 Kaisa Pietarinen, puh.nro: 010 257 8820.

Haastatteluprosessin ensimmäinen vaihe toteutetaan videohaastattelujen avulla. Videohaastatteluista jatkoon menevät hakijat kutsumme rekrytointipäiville, jotka järjestetään Oulussa 3. - 4.12. Rekrytointipäivillä haastattelemme ja arvioimme useita hakijoita samanaikaisesti. Rekrytointipäivät ovat hakijoille myös hyvä mahdollisuus saada lisätietoja haettavista tehtävistä sekä kuulla lisää OP:n ja Kepan toiminnasta yleisesti.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1199005
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Oulu