(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvojia kesätöihin
Oy Eniro Finland Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2020

Miltä kuulostaisi kesätyöpaikka asiakasneuvojana modernissa palvelukeskuksessa Eniro Finlandin Kajaanin toimistolla? Töitä on tarjolla koko kesäkaudelle huhti-syyskuu, ja toivomme että sitoudut vähintään kahden kuukauden pestiin, mutta pidempikin ajanjakso on mahdollinen. Ehkä jopa voit jatkaa kesän jälkeen meillä työskentelyä esimerkiksi opintojen ohessa?

Jos pidät toisten auttamisesta ja uuden oppimisesta, jos haluat tehdä töitä nopeatempoisessa ja monipuolisessa asiakaspalvelussa saatat olla etsimämme henkilö. Me Enirollaa huolehdimme, että saat täyden valmiuden suoriutua monimuotoisista asiakaspalvelutehtävistä samalla kun kasvatat osaamispääomaasi joustavassa ja sinusta välittävässä työyhteisössä.

"Moderni asiakaspalvelu on yhä enemmän ja enemmän henkilökohtaista asiakaspalvelutyötä."

Palvelemme asiakkaita asiakkaiden ehdoilla, tarvittaessa 24/7 ja töitä on tarjolla 20-37,5h/vko. Työ sisältää monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä puhelimitse, sähköpostilla, chatilla tai some-kanavissa. Tehtäväsi on löytää ja viestiä asiakkaalle heille sopivimmat palvelut tai ratkaisut erilaisiin tilanteisiin tai pulmiin.Tukenasi työskentelee joukko osaavia ammattilaisia, joilta toivottavasti kysyt apua aina sitä tarvitessasi - työkaverisi apuun voit meillä aina luottaa. Kehittymisessäsi sinua kannustaa eteenpäin valmentajasi ja työtäsi sujuvoittavat modernit työvälineet.

Saisiko tämä viimeistään sinut vakuuttuneeksi? Huolehdimme siitä, että työntekijämme viihtyvät meillä ja onnistuvat yhdistämään työelämän joustavasti omaan elämäntilanteeseensa. Tulet työskentelemään Kajaanissa reilun sadan hengen yhteisössä. Rinnallasi työskentelee iso joukko ammattilaisia toisiaan auttaen ja tukien. Työyhteisömme on rento, välitön ja avulias. Huumori on osa arkeamme - meillä saa olla töissä hauskaa.

"Palveluneuvojanamme työskentelystä saat lentävän lähdön oman osaamisesi kehittämiselle ja työurallesi. Syvennät eri alojen osaamistasi sinua arvostavassa, kehittyvässä työyhteisössä."

Mitä odotamme sinulta? Asiakasneuvojan työ vaatii sinulta alkuun lähinnä vain intoa ja halua oppia uutta sekä rohkeutta kysyä apua, kun sitä tarvitset. Hyvä suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito on oikeastaan toinen, mitä ilman et työssä pärjää, samoin hyvät tietotekniset perustaidot. Ruotsin ja englannin kielitaidosta on etua. Kaiken muun opit meillä kouluttaessamme ja valmentaessamme sinua. 

Entä seuraavaksi? Mikäli asiakasneuvojan kesätyö vaikutti sinusta kiinnostavalta, olisi hienoa kuulla sinusta lisää! Mikäli olet jo tältä istumalta valmis hakemaan ja kertomaan meille itsestäsi, voit lähettää hakemuksesi  "Hae työpaikkaa" -painikkeen kautta. Hakuaika tehtävään päättyy 1.3.2019.

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä itse tehtävästä tai meillä työskentelystä, lisätietoja antaa palvelupäällikkö Mari Luhtaniemi-Moilanen puhelimitse numerosta 044 027 4805 arkisin klo 09-15

Käymme läpi hakemuksia ja haastattelemme jo hakuaikana, joten älä suotta odottele viimeiseen hakupäivään asti. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä viimeistään heti hakuajan päätyttyä.

 

Lukuvinkki: Meillä asiakasneuvojia kannustetaan kehittymään! Yksi näkökulma asiakasneuvojien työn kehittämiseen on sisäisesti järjestettävä tunneälykoulutus, josta asiakasneuvojamme pääsevät osana työtään nauttimaan. Lue lisää aiheesta TÄÄLTÄ.