Asiakasneuvojia kesätöihin Contact Centeriin
Oy Eniro Finland Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2020

Miltä kuulostaisi kesätyöpaikka asiakasneuvojana modernissa Contact Centerissä Eniro Finlandin Tampereen toimistolla? Töitä on tarjolla koko kesäkaudelle touko-syyskuu, ja toivomme että sitoudut vähintään kahden kuukauden pestiin, mutta mielellään pidemmälle ajalle. Ehkä jopa voit jatkaa kesän jälkeen meillä työskentelyä esimerkiksi opintojen ohessa?

Jos pidät toisten auttamisesta ja uuden oppimisesta, jos haluat tehdä töitä nopeatempoisessa ja monipuolisessa asiakaspalvelussa saatat olla etsimämme henkilö. Me Enirolla huolehdimme, että saat täyden valmiuden suoriutua monimuotoisista asiakaspalvelutehtävistä samalla kun kasvatat osaamispääomaasi joustavassa ja sinusta välittävässä työyhteisössä. 

Palvelemme asiakkaita asiakkaiden ehdoilla, tarvittaessa 24/7 ja töitä on tarjolla 20-37,5h /vko. Työ sisältää asiakaspalvelua puhelimitse vaihde- ja Contact Center palveluissa. Tehtäväsi on löytää ja viestiä asiakkaalle heille sopivimmat palvelut tai ratkaisut erilaisiin tilanteisiin tai pulmiin. Palvelumallimme kehittyvät jatkuvasti ja jo tänään suuri osa asiakaskontakteista hoidetaan chatissa tai sähköpostitse.

Asiakaspalvelutyömme on tavoitteellista tekemistä, mikä motivoi ja haastaa meidät tuottamaan joka päivä loistavia asiakaspalvelukokemuksia. Olemme hyvin ylpeitä osaamisestamme ja tulemme panostamaan erityisesti juuri sinun koulutukseesi ja valmentamiseen. Tukenasi työskentelee joukko osaavia ammattilaisia, joilta toivottavasti kysyt apua aina sitä tarvitessasi - työkaverisi apuun voit meillä aina luottaa. Kehittymisessäsi sinua kannustaa eteenpäin valmentajasi, ja työtäsi sujuvoittavat modernit työvälineet.

Saisiko tämä viimeistään sinut vakuuttuneeksi? Olemme rehti ja suoraselkäinen työnantaja ja meidän asiakaspalvelukeskuksiemme työntekijät ovat maanmainion asiakaspalvelumme selkäranka. Me huolehdimme siitä, että työntekijämme viihtyvät meillä ja onnistuvat yhdistämään työelämän joustavasti arjen erilaisiin tilanteisiin. Tulet työskentelemään Tampereen toimistollamme reilun sadan hengen yhteisössä - joukkueessa, joka kokee yhdessä niin ilot ja naurut kuin arjen yhteiset haasteet. Rinnallasi työskentelee päiväsaikaan muutama kymmenen ammattilaista toisiaan auttaen ja tukien. Työyhteisömme on rento, välitön ja avulias. Huumori on osa arkeamme työskennellessämme valoisissa ja viihtyisissä tiloissa - meillä saa olla töissä hauskaa. 

"Asiakasneuvojanamme työskentelystä saat lentävän lähdön oman asiantuntijuutesi kehittämiselle ja työurallesi. Syvennät eri alojen osaamistasi sinua arvostavassa, kehittyvässä työyhteisössä."

Mitä odotamme sinulta? Asiakasneuvojan työ vaatii sinulta alkuun lähinnä vain vähintään 18 vuoden ikää, intoa ja halua oppia uutta sekä rohkeutta kysyä apua, kun sitä tarvitset. Hyvä suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito on oikeastaan toinen, mitä ilman et työssä pärjää. Ruotsin ja englannin kielitaidosta on etua. Kaiken muun opit meillä kouluttaessamme ja valmentaessamme sinua. 

Nopeamman startin työntekoon kuitenkin saat, jos

  • työskentelyotteeltasi olet ahkera, tarkka ja joustava
  • omaat reippaan palveluasenteen
  • sinulla on intoa ottaa haltuun erilaisia palvelukanavia ja kehittää asiakaspalvelutaitojasi monipuolisesti
  • hallitset tietokoneiden ja mobiililaitteiden käytön
  • Tässä roolissa et siis tarvitse aikaisempaa Contact Center alan kokemusta. Kokemusta ja asiakastyöskentelytaitoja kartutat sitten kanssamme. 

Entä seuraavaksi? Mikäli asiakasneuvojan kesätyö vaikutti sinusta kiinnostavalta, olisi hienoa kuulla sinusta lisää! Mikäli olet jo tältä istumalta valmis hakemaan ja kertomaan meille itsestäsi, voit lähettää hakemuksesi  "Hae tehtävää" -painikkeen kautta. Hakuaika tehtävään päättyy 1.3.2020.Jos sinulla on mielessä kysymyksiä itse tehtävästä tai meillä työskentelystä, lisätietoja antaa palvelupäällikkö Marja Palovainio puhelimitse numerosta 050 309 3437 ma-ke klo 09-11.

Käymme läpi hakemuksia ja haastattelemme jo hakuaikana, joten älä suotta odottele viimeiseen hakupäivään asti. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä viimeistään heti hakuajan päätyttyä.

 

Lukuvinkki: Meillä asiakasneuvojia kannustetaan kehittymään! Yksi näkökulma asiakasneuvojien työn kehittämiseen on sisäisesti järjestettävä tunneälykoulutus, josta asiakasneuvojamme pääsevät osana työtään nauttimaan. Lue lisää aiheesta TÄÄLTÄ.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot