Asiakasneuvojia digitaaliseen asiakaspalvelutiimiin, Oomi Oy
Tietoa tehtävästä
Etsimme yhdessä asiakkaamme Oomin kanssa kymmentä energistä ja hyväntuulista asiakasneuvojaa Oulun digitaalisen asiakaspalvelun tiimiin huolehtimaan asiakkaiden yhteydenotoista digitaalisissa kanavissa.
Oomikä tehtävä tarjolla!
Asiakasneuvojana liityt uuteen kymmenen hengen digitaalisen asiakaspalvelun tiimiin, joka toimii osana Oomin asiakkuus -yksikköä. Esihenkilönäsi ja tukenasi toimii kokenut palvelupäällikkö Johanna Oomilta.
Tehtäviisi kuuluu erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen ulkoisille kuluttaja- ja yritysasiakkaille pääsääntöisesti digitaalisissa kanavissa, kuten sähköpostissa, chatissa ja sosiaalisessa mediassa, sekä tarvittaessa puhelimitse. Osallistut aktiivisesti myös palveluiden lisämyyntiin. Varmistaaksesi laadukkaan ja kokonaisvaltaisen palvelun asiakkaille ylläpidät tehtävässäsi asiakasymmärrystä sekä jaat tietoa aktiivisesti myös työyhteisössäsi. Keräämäsi ymmärryksen pohjalta pyrit edistämään palvelujen ja järjestelmien kehitystä vastaamaan asiakkaiden tarpeita ja toiveita myös tulevaisuudessa. Huolehdit myös sisäisten ohjeistusten ylläpidosta, asiakasviestinnän ja -tietojärjestelmien sekä sopimushallinnan tukitehtävistä.
Menestyt tässä tehtävässä varmasti, kun sinulla on
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
- Olet erinomainen asiakaspalvelija, jolla on myyntihenkisyyttä ja ongelmanratkaisukykyä. Haluat tuottaa erinomaista asiakaskokemusta ja kohdata asiakkaan inhimillisesti ja hyväntuulisesti.
- Olet itsenäinen ja vastuullinen työntekijä, joka osaa johtaa itseään ja nauttii ratkaisukeskeisestä ja kehityslähtöisestä työnkuvasta. Osaat myös toimia osana tiimiä ja tukea kollegoitasi.
- Erinomaiset tietotekniset valmiudet digitaalisten kanavien sujuvaan hallintaan ja automatisaation hyödyntämiseen. Olet rohkea ja innokas oppimaan uusia teknologioita ja työkaluja.
- Olet energinen ja positiivinen työntekijä, jolla on ”can do” -asenne. Olet valmis haastamaan itseäsi ja kehittymään ammatillisesti.
- Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä noin vuoden verran.
- Soveltuva toisen asteen tutkinto.
Miksi Oomille töihin?
Meille jokaisen oomilaisen hyvinvointi on sydämen asia ja haluamme, että kaikkien on mukava tulla töihin. Arjen sujuminen ja työn ja vapaa-ajan yhteensovittaminen on meille tärkeää. Haluamme olla muuttuvan arjen paras ymmärtäjä sekä työntekijöillemme että asiakkaillemme. Meillä on vahva kasvustrategia ja tavoitteenamme on olla Suomen halutuin kumppani muuttuvan arjen palveluissa ja energiamurroksen ratkaisuissa. Tule mukaan innokkaaseen ja rohkeaan joukkoomme kehittämään ja toteuttamaan helppoutta asiakkaidemme arkeen.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää osaamistasi ja kartuttaa arvokasta työkokemusta aivan uudenlaisessa palveluyhtiössä energia-alan ytimessä. Saat tueksesi ammattitaitoiset ja kivat kollegat! Oomissa on vahva yhdessä tekemisen meininki ja kehityshenkisyys. Tässä tehtävässä saat mahdollisuuden kehittää ja haastaa itseäsi sekä meitä!
Toimimme vastuullisesti työntekijöitä, ympäristöä ja asiakkaita kohtaan. Rakennamme yhdessä oomilaisten kanssa hillittömän mukavaa paikkaa olla töissä. Lue lisää Oomista työpaikkana täältä.
Oomilaisten toimistot sijaitsevat Vantaalla, Porissa, Lahdessa, Tampereella ja Oulussa. Sinun työpisteesi tulisi olemaan Oulun toimistolla.
Oomi on syrjintävapaa työpaikka ja arvostamme monimuotoisuutta. Toivomme hakijoita monipuolisesti erilaisista taustoista.
Työsuhde on aluksi vuoden määräaikainen ja se solmitaan Eilakaislan ja työntekijän välillä. Tehtävässä on kuitenkin mahdollisuus työllistyä Oomille määräaikaisen työsopimuksen jälkeen. Toivomme, että uusi tiimi pääsee aloittamaan työt 02.04.2024. Työt sijoittuvat arkisin aikavälille 8–20 ja työtä tehdään aamu- ja iltavuoroissa. Oomilla sinulla on mahdollisuus työskennellä joustavasti yhdistäen etä- ja toimistotyöskentelyn hybridimallin ansiosta.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan palvelupäällikkö Anu Grekula 040 0270 940 / anu.grekula@eilakaisla.fi ja henkilöstökonsultti Henna Alho 050 3060 580 / henna.alho@eilakaisla.fi.
Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja teemme valinnat heti sopivien henkilöiden löydyttyä, joten haethan paikkaa piakkoin! Hakuprosessiin sisältyy videohaastattelu- ja haastatteluvaihe Eilakaislan edustajien toimesta sekä jatkohaastatteluvaihe Oomin edustajien puolesta. Tehtävään valikoituneille henkilöille toteutamme myös soveltuvuusarvioinnit ennen tehtävässä aloitusta.
Tehtävään liittyvissä kysymyksissä, olethan yhteydessä ilmoituksessa mainittuun yhteyshenkilöön.
Mikäli sinulla on muuta kysyttävää avoimista työpaikoistamme tai hakemisessa on teknisiä ongelmia, olethan yhteydessä rekrytointi@eilakaisla.fi.
Onnea työnhakuun!
Tietoa työnantajasta
Olemme se sähköyhtiö, mutta paljon muutakin. Tavoitteenamme on tehdä alati muuttuva maailma asiakkaillemme vähemmän monimutkaiseksi selkeillä ja arkea sujuvoittavilla palveluilla. Koska simppeliä sen olla pitää.
Meiltä kotitaloudet ja yritykset saavat sähkön lisäksi muun muassa aurinkovoimaloita, sähköautojen latauspisteitä ja Oomi Fillari -työsuhdepyöräpalvelua.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/eilakaisla/0105926-6
- Eilakaisla Oy Yhdistelmäajoneuvonkuljettaja
- Eilakaisla Oy Toimistotyöntekijän sijaisuus
- Eilakaisla Oy Laatoittaja Turun seudulle
- HENSTO Oy Työnjohtaja, HENSTO Oy
- Unikulma Myyntineuvottelija, Unikulma
Oomi Oy muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle