(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvojaksi Fuengirolaan
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2019

Etsikö Aurinkorannikolta työtä, jossa pääset työskentelemään asiakaspalvelun, ongelmanratkaisun ja tiedonhaun parissa? Oletko lyömätön uuden tiedon oppija ja omaksuja ja haluat tarjota laadukasta asiakasneuvontaa niissä vaativimmissakin tilanteissa? Jos vastasit näihin kyllä, niin jatka lukemista!

Haemme nyt tarkkoja, asiantuntijatyöstä kiinnostuneita asiakaspalveluosaajia tiimiin, joka tarjoaa puhelimitse, sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa sekä chatissä neuvontapalveluja. Tehtävä ei sisällä myyntityötä. Töiden aloitusajankohta on joko huhtikuussa tai syyskuussa, oman valintasi mukaan. Kerrothan siis hakemuksessasi kumpi ajankohta olisi sinulle soveltuvampi.

Työn kuvaus

Työssäsi pääset tarjoamaan mielenkiintoista asiantuntijaneuvontaa, jossa erilaiset lait ja säädökset tulevat tutuiksi. Työ on monipuolista, sillä neuvontapalveluiden lisäksi työnkuvaan kuuluu tallennustehtäviä, tiedonhakua ja asiakkaiden tietojen päivittämistä erilaisissa järjestelmissä. Koulutamme uudet työntekijämme asiakkaan neuvontapalveluihin heti työsuhteen alkaessa ja pidämme huolta työntekijöidemme kehittymisestä säännöllisten koulutusten avulla.

Mitä etsimme

Tehtävässä menestyvät ne henkilöt, jotka nauttivat uuden tiedon omaksumisesta sekä itsesi haastamisesta ja kehittämisestä asiantuntijatehtävissä. Työssämme käytössä on useita eri järjestelmiä, jonka vuoksi edellytämme sujuvaa tietokoneen käyttöä ja erityisesti MS Office –ohjelmien tuntemusta.

Näiden lisäksi etsimiltämme henkilöiltä löytyy sujuvat vuorovaikutus- ja viestintätaidot sekä suomeksi että englanniksi. Oma-aloitteisuus, joustavuus ja aktiivinen tiimityöskentelyote ovat myös asioita, joita toivomme työntekijöiltämme. Työmme on aika ajoin nopeatempoista, jonka vuoksi hyvä paineensietokyky ja järjestelmällisyys ovat valttia.

Päätyökielemme on suomi, mutta päivittäin otamme vastaan myös ruotsin- ja englanninkielisiä kontakteja, joten kerrothan hakemuksessasi tarkemmin kielitaidostasi. Etenkin hyvä ruotsinkielentaito luetaan hakijan eduksi.

Työn luonteen vuoksi rekrytointiprosessissa eteneville tehdään turvallisuusselvitys.

Työajat ja palkkaus

Noudatamme paikallisen telecenter-alan työehtosopimusta. Työtehtävä on vakituinen ja kokoaikainen, 39 tuntia viikossa ja tehtävästä maksamme kiinteää kuukausipalkkaa. Lisäksi voit vaikuttaa itse ansioihisi bonusten kautta, joita kertyy tehokkuustavoitteiden ylittämisestä. Työajat tehtävässä sijoittuvat maanantaista perjantaihin klo 7.00 ja 19.00 välille.

Miksi Baronalle Fuengirolaan?

Meillä Baronalla Fuengirolassa on yli 250 työntekijää, jotka työskentelevät palvelukeskuksessamme erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja back office-tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä erityisesti hyvästä yhteishengestä. Palvelukeskuksessa työskennellään omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä.

Parasta työntekijöidemme mielestä meillä työskentelyssä on yhteisöllinen ilmapiiri ja mahtavat kollegat sekä viihtyisät työtilat. Lisäksi kehuja tulee luotettavuudesta sekä työntekijöiden työhyvinvointiin panostamisesta. Järjestämme työntekijöillemme yhteistä virkistystoimintaa rantapilateksesta karting-autoiluun ja E-sports turnauksista museovierailuihin ja vaellusretkiin.

Lisätietoa asiakaspalvelukeskuksessa työskentelystä löydät täältä: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/

Voit tulla myös keskustelemaan työtehtävästä ja rekrytointiprosessistamme chattiimme arkisin klo 10-14 osoitteessa: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/fuengirola/

Mitä vielä mietit - jätä hakemus jo tänään!

Jätä hakemuksesi nettisivujemme kautta viimeistään 31.3. ja kerro miksi sinä olisit sopiva vahvistus asiakaspalvelutiimiimme! Kerrothan hakemuksessasi milloin voisit aloittaa työskentelyn ja kuinka pitkäksi aikaa olet valmis sitoutumaan. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana.

Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastattelulla, joten tarkkailethan sähköpostiasi! Lisätietoja antaa rekrytointikonsultti Jarita Laitinen arkisin numerosta 0408382804.