Haemme kesäksi asiakaspalveluumme Suomen Venetsiaan eli Turkuun
🌞 MOTONET-POSITIIVISIA ASIAKASNEUVOJIA 🌞
👑 Kuninkaallista puuhaa tarjolla! Mitä asiakasneuvoja meillä tekee?
Koska asiakas on meillä kunkku ja kuningatar, tämä on melkein kuin hovissa työskentelisi – mutta diginä. Asiakasneuvojana huolehdit Motonet-ketjun asiakaspalvelusta organisaation digitaalisissa kanavissa. Teet läheistä yhteistyötä neljänkymmenen Motonet-tavaratalon sekä vilkasliikenteisen verkkokauppamme kanssa.
Haemme asiakaspalvelu- ja myyntihenkistä joukkuepelimannia, joka tulee asiakkaan kanssa sujuvasti juttuun niin puhelimitse kuin kirjaimellisesti, eli vaikkapa sähköpostien muodossa. Myös some on tärkeä viestintäympäristö meidän ja asiakkaidemme välillä, joten olisi hienoa, että liikkuminen näissäkin kanavissa tuntuu sinulle luonnolliselta.
Mitä tulevassa työkaverissa arvostamme?
Meillä asiakasneuvoja hoitaa työtään palveluammattilaisen asenteella, jolle useimmat tiedustelupalvelun agentitkin jäävät kakkosiksi. Sinulla on halua päästä oppimaan uutta ja uuden tiedon prosessointi käy sinulta sukkelasti. Et epäröi kuitenkaan kysyä apua silloin, kuin kollegiaalista tukea tarvitset. Tavoitteet ja etenkin niiden saavuttaminen motivoi sinua ja omaat aitoa halua toimia ratkaisukeskeisesti.
Toivomme sinulta tarkkuutta ja intoa työhön, jossa pääset joka päivä luomaan ylivertaisia asiakaskokemuksia!
Kaiken aiemman myynti- ja asiakaspalvelukokemuksen laskemme sinulle isoksi eduksi, ja aplodeeraamme vielä päälle. Alan kokemusta kerrytät kuitenkin oman hovitiimisi kanssa ensimmäisestä työpäivästäsi alkaen, joten sinun ei tarvitse olla meille tullessasi valmis asiakasneuvoja.
Työskentelemme suomeksi ja englanniksi, mutta jos kykenet diskuteeraamaan ja skriivaamaan myös ruotsiksi, niin mehän olemme jo todella jätteimponerad.
Kurkista tulevaisuuteesi: mikä kaikki meillä sinua odottaa?
✔ Menestyvä, kasvava ja vastuullinen konserni – jos viihdyt meillä pidempään (emmekä kyllä keksi yhtäkään syytä, miksi et viihtyisi) vakavarainen ja luotettava työnantaja tarjoaa mahdollisuuden kasvaa työssäsi ja muovata omannäköisesi urapolku
✔ Tärkeintä työssä ovat aidot, hyvät tyypit, joten panostamme vahvasti esimerkilliseen esihenkilötyöhön – koulutamme ja opastamme esihenkilöitämme mm. omien päällikkövalmennusten kautta
✔ Jatkuvasti kehittyvä ja oppiva organisaatio – meillä kehitysloikkia harpotaan koko ajan ja uudistuminen onkin viety sekä yrityksen arvoihin asti ja sieltä myös arjen tekemiseen
✔ Asiakaspalveluhenkinen organisaatio – niin Motonetin asiakkaat kuin me itsekin arvostamme laadukasta asiakaspalvelua. Sinä pääset työssäsi etulinjaan välittämään tätä taattua laatua asiakkaillemme 💎
Näin haet hoviin:
Kesätyöt alkavat porrastetusti jo maaliskuussa, joten merkkaathan hakemukselle milloin sinulle sopii aloittaa työt. Mahdollisuuksien mukaan tarjoamme kausityöntekijöillemme jatkoa myös syksyllä osa-aikaisuuden muodossa.
Palkkaus tehtävään on kaupan työehtosopimuksen mukaan.
Haluatko sinä jututtaa meitä?
Lisätietoja antaa ja tiukkoihin kysymyksiisi vastaa hovin asiakaspalvelupäällikkö Teija Hakanen sähköpostitse teija.hakanen@motonet.fi.
Työntekijät valitaan sopivien henkilöiden löydyttyä, joten hakemista ei kannata turhia viivytellä. Laita hakemuksesi kuitenkin viimeistään 20.2.2022. ⏰
Ja kerro nyt ihmeessä meistä ainakin kolmelle välkyimmälle kaverillesi – kivointa teillä täällä yhdessä on! 😎
Broman Group -konserni on autojen ja moottoripyörien varaosa- ja tarvikemyyntiin sekä työkalujen, veneily- ja kalastustarvikkeiden, kodin ja vapaa-ajan tuotteiden myyntiin erikoistunut konserni.