Asiakasneuvoja
If

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 19.8.2021

Voisi kai sitä kutsua myynnilliseksi asiakasneuvojaksi. 

Mutta itse asiassa haemme kaiken arvokkaan turvaajaa. 

Oletko ajatellut, että ilman vakuutuksia haave uudesta kodista voisi jäädä vain ajatukseksi? Tai että ilman vakuutuksia purjeiden nostaminen tai uusien polkujen tutkiminen voisi saada tuntemaan olosi epävarmaksi? Seisomme asiakkaidemme rinnalla ja varmistamme, että he ovat oikein vakuutettuja sekä elämää mullistavissa tapahtumissa että ihan arkipäiväisissä tilanteissa. Autamme heitä turvaamaan kaiken heille arvokkaan ja annamme varmuutta unelmien toteuttamiseen. 

Tehtäväsi 

Myynnillisenä asiakasneuvojana tärkein tehtäväsi on pitää huolta, että asiakas on oikein vakuutettu. Olet sekä tulevien että nykyisten asiakkaidemme rinnalla ja autat heitä tapauksissa, jotka saattavat koskea kaikkea hintakysymyksistä vakuutusten sisältöön liittyviin tarkempiin pohdintoihin. Käyt yhdessä asiakkaan kanssa läpi hänen yksilölliset vakuutustarpeensa ja pidät huolen, että kaikki arvokas hänen elämässään on turvattu.  

Asiakasneuvojana meillä edistät turvallisempaa elämää asiakkaillemme samalla kun kehität omaa osaamistasi vakuutuksista, myynnistä ja kommunikaatiosta. Saat erinomaisen koulutuksen, joka valmistaa sinut tärkeään rooliin, joka sinulle tulee olemaan kanssamme. Asiakaspalvelussamme tulet työskentelemään asiakkaiden kanssa pääsääntöisesti puhelimitse, sähköisiä työvälineitä hyödyntäen vauhdikkaassa Customer Center -ympäristössä. 

Tiimisi 

Meillä pääset rentoon ja samalla tavoitteellisesti työskentelevän tiimiin, jossa on tilaa näyttää omat taitonsa. Työskentelemme yhdessä kohti tavoitteitamme ja kehitämme jatkuvasti toimintaamme. Luottamukseen perustuvassa työkulttuurissamme, jossa tuemme ja haastamme toisiamme, myös sinun on helppo kasvaa ja kehittyä ammatillisesti. Kanssamme saat työkaveriesi ja esihenkilösi jatkuvat kannustuksen. Esihenkilösi tärkein tehtävä on tukea sinua onnistumaan työssäsi asiakkaiden kanssa. Lupaamme, että pääset kehittämään taitojasi myynti- ja asiakaspalvelutyössä. Pääset myös osaksi Ifin suurinta asiakaspalvelukeskusta Pohjoismaissa ja matkallemme kohti parasta työpaikkaa. 

Kuka olet? 

Olet aidosti kiinnostunut asiakkaista ja sinulla on vahva tahto löytää asiakkaille oikeat ratkaisut. Innostut myynnistä ja nautit tavoitteellisesta työskentelystä. Edellytämme halua kehittää ja kehittyä, olethan siis valmis heittäytymään uusiin asioihin. Koska olemme digitaalinen edelläkävijä alallamme ja vauhdilla kehittyvä yritys, on tärkeää että suhtaudut avoimesti muutoksiin. Osaat työskennellä itsenäisesti, itseohjautuvasti ja tavoitteellisesti tilanteen mukaan niin etänä kuin centerissäkin ja tavoittelet työssäsi aina erinomaista asiakaskokemusta.

Sinulla on myös:

  • Mahdollisuus työskennellä asiakaspalvelumme aukioloaikojen mukaisesti 

  • Tarvittava kielitaito. Palvelet asiakkaita sujuvasti suomeksi. Englannin ja ruotsin osaaminen on eduksesi. 

  • Arvostamme aiempaa kokemusta asiakaspalvelu- ja/tai puhelinpalvelutyöstä sekä myynnistä.

Käytännön asiat ja lisätiedot  

Aloitus: Syys-lokakuussa  

Sijainti: Espoo tai Turku. Työtä on mahdollista tehdä myös joustavasti osin etänä. 

Työsuhde: Vakituinen 

Viimeinen hakupäivä: 30.9.2021 

Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä, voit olla yhteydessä Tomi Vidingiin + 358 50 425 8104  (Espoo) tai Jan-Axel Alankoon +358 50 424 1153. (Turku). Alamme käsitellä hakemuksia heti hakuaikana ja täytämme paikat heti sopivien henkilöiden löydyttyä, joten toimithan nopeasti. Liitäthän mukaan ansioluettelosi ja hakemuskirjeen. 

Edellytyksenä tehtävässä toimimiselle on, että hakija läpäisee Trafin suorittaman luotettavuustarkastuksen, josta säädetään lain ajoneuvojen rekisteröintitoiminnasta (175/2015) 3.3 §:ssä. Lisäksi hakijan tulee olla hyvämaineinen, kuten vakuutusten tarjoamisesta annetun lain (234/2018) 16 §:ssä edellytetään

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot