Haemme OP Pohjois-Savon Kuinka voin auttaa -yksikköön eripituisiin tehtäviin asiakas-/asiakkuusneuvojia (vaativuusluokat 4.1-4.2/OP 2-3).
2 määräaikaista asiakas-/asiakkuusneuvojaa 31.8.2021 saakka
• 1 Kuopion konttorille
• 1 Nilsiän/Kuopion konttorille
Ensisijainen työskentelykonttori on mainittu tehtävässä ja tehtävään voi kuulua myös työskentelyä muilla konttoreilla. Tehtävässä työskennellään pääsääntöisesti konttorilla. Mikäli tehtävässä on mahdollista työskennellä etänä, menetellään OP Pohjois-Savon etätyötä koskevien linjausten mukaisesti.
Asiakasneuvojan tehtävät sijoittuvat pankin Kuinka voin auttaa -tiimiin, jossa kohdataan asiakkaita monikanavaisesti kasvokkain, verkon kautta sekä puhelimitse.
Tiimin tehtävänä on monipuolinen asiakaspalvelu, kassapalveluiden hoito sekä tuloksellinen myynti niin asiakaskohtaamisissa konttorilla kuin taustalla tapahtuvissa tehtävissä. Tehtävässään asiakasneuvoja tunnistaa palveluiden myyntipotentiaalin sekä opastaa ja tukee asiakkaita oikean ja tehokkaimman palvelukanavan käyttöön.
Olet juuri hakemamme henkilö, mikäli sinulla on
• kyky ja halu ratkaista asiakkaan asia parhaalla mahdollisella tavalla asiakkaan kokonaistilanne huomioiden.
• oma-aloitteisuutta ja joustavaa työotetta
• yhteistyökykyä ja vuorovaikutustaitoja, joilla hoidat asiakaskohtaamiset menestyksekkäästi ja teet töitä osana tiimiä
• kykyä sopeutua muuttuvaan ympäristöön ja taitoa innostaa asiakkaita digitaaliseen asiointiin
• motivaatio henkilökohtaisten tavoitteiden saavuttamiseen
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän päivittäispalveluiden parissa, joka tarjoaa mahdollisuuden laaja-alaiseen itsesi kehittämiseen ja uuden oppimiseen.
Lisätietoja tehtävästä antaa myyntijohtaja Satu Martikainen, puh. 010 258 8290, sähköposti: satu.martikainen@op.fi
Hae tehtävää viimeistään 14.3.2021 OP:n urasivuston kautta (www.op-careers.fi).