(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
Kustannusosakeyhtiö Otava

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.11.2020

Kustannusosakeyhtiö Otava hakee 

ASIAKASNEUVOJAA

Otavan Oppimisen palveluiden ja Finn Lecturan yhteiseen asiakaspalveluun. Asiakkaitamme ovat pääsääntöisesti opettajat, rehtorit ja koulusihteerit kaikilta eri kouluasteilta. Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-16.

Asiakaspalvelun yhteydenotot liittyvät oppimateriaalien tuoteneuvonnan ohella digitaalisten palveluiden käytön neuvontaan ja opastamiseen puhelimessa, chatissa sekä sähköpostilla. Digitaalisten palveluiden lisäksi tehtävä sisältää perinteistä asiakaspalvelua ja neuvontaa Kustannusosakeyhtiö Otavan tuotteisiin liittyen. Työ sisältää myös myynnin ja markkinoinnin tukitehtäviä.

Sinulla on vahva kokemus asiakaspalvelutyöstä. Haluat aidosti auttaa asiakasta ja varmistaa työlläsi korkean asiakastyytyväisyyden kaikissa asiakaskohtaamisissasi. Käytät sujuvasti digitaalisia palveluita ja sovelluksia ja olet innostunut kehittämään osaamistasi entisestään.

Arvostamme ongelmanratkaisutaitoja, myönteistä asennetta, sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa, sekä kykyä työskennellä kiireenkin keskellä järjestelmällisesti ja itsenäisesti, osana tiimiä. Opetus- ja koulumaailman tuntemuksesta on tehtävässä etua. Palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä, joten kielitaidosta on tehtävässä etua.

Työsuhde on määräaikainen perhevapaasijaisuus ajaksi 11.1.2021 – 31.12.2022.

Pääset tekemään työtä mukavan ja ammattitaitoisen tiimin kanssa työyhteisössä, joka haluaa kehittyä jatkuvasti. 

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Johanna Kulmala puh. 040 549 2944 maanantaina 23.11. klo 13-14 ja keskivikkona 25.11. klo 13-14.

Tee hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen viimeistään maanantaina30.11. osoitteessa https://tyopaikat.otava.fi/#/jobs/asiakasneuvoja-oebkeie/955836. Hakemuksia käsitellään sitä mukaa kuin niitä saapuu