(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.10.2020

OP on vahvasti tulevaisuutta visioiva finanssiryhmä. Palkkaamme jatkuvasti uusia kollegoita OP Ryhmän keskusyhteisöön, jossa kunnianhimoisimmatkin ammatilliset unelmat on mahdollista toteuttaa. Rakennamme strategisesti sellaista kulttuuria, jossa sinä saat mahdollisuudet vaikuttaa rohkeasti uudistuvien ja miljoonien suomalaisten elämää koskettavien ratkaisujen parissa, ensimmäisenä Suomessa.

 

Haemme nyt Vähittäispankkiliiketoiminnan Pk-yritysasiakkaiden operaatioihin Tampereelle vakituisiin työsuhteisiin

 

ASIAKASNEUVOJIA

 

Tehtävästä

 

Vastaat asiakasneuvojana yritysasiakkaan palvelemisesta osana moniosaavaa ja itseohjautuvaa tiimiä annettujen raamien puitteissa. Asiakasneuvojana olet osa tiimiä, joka palvelee asiakkaitamme arkisin monipuolisesti puhelimitse, chatin ja verkkoviestien kautta. Myöhemmin osaamisesi kartuttua sinulla on mahdollisuus laajentaa osaamistasi erilaisiin yritysten maksuliikkeen sekä rahoituksen taustatehtäviin. 

 

Tehtävän pääasialliset tavoitteet ovat:

 

  • eri kanavissa tehtävän yritysasiakaspalvelun kokonaisuuden ja asiakasrajapinnan ymmärtäminen
  • pankin tehtäväkokonaisuuden hahmottaminen eri asiakaspalvelutilanteissa
  • tarpeellisten toimintaprosessien kehityskohteiden tunnistaminen ja niiden aktiivinen edistäminen
  • omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen ja rohkeuden kasvattaminen
  • yritysasiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen, asiantuntemuksen ja rohkeuden kartuttaminen asiakkaiden ohjaamiseen vaikeissakin tilanteissa
  • ylivertaisten asiakaskokemusten tuottaminen ”Kerralla kuntoon” -periaatteen mukaisesti

 

Mitä odotamme sinulta?  

 

Me OP:ssa elämme vahvasti muutoksen aikaa. Muutoksen mahdollistamiseksi tarvitsemme tehokkaita töiden edistäjiä, asioiden selvittäjiä sekä periksiantamattomia loppuunsaattajia. Ennen kaikkea tässä tehtävässä ratkaisee oikea asenne, itseohjautuva työote ja halu oppia sekä omaksua uusia asioita. Löytyykö sinulta kyky oppia uutta nopeasti ja hahmottaa kokonaisuuksia monipuolisesti? Oletko motivoitunut työskentelemään dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Haaveiletko työstä, jossa voit työskennellä itsenäisesti mutta osana moniosaavaa tiimiä? Siinä tapauksessa saatat olla oikea ehdokas tehtävään. Tässä tehtävässä työtehtävät ja toimeksiannot eivät aina ole yksiselitteisiä, joten kuuntelemisen ja soveltamisen taidoista sekä oma-aloitteisuudesta on erityistä hyötyä onnistumisen kannalta.
 

Kaupallinen koulutus sekä aiempi kokemus yritysasiakkaista ja pankkitoiminnasta ovat sinulle etu tehtävässä menestymiseen. Ennen kaikkea kuitenkin ratkaisevaa on oikea asenne ja halu toteuttaa erinomaista asiakaspalvelua.

 

Korostamme valintakriteereissä:

 

  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja
  • hyviä vuorovaikutustaitoja ja itsenäistä työskentelytapaa,
  • yritys- ja asiakaspalveluosaamista
  • halua tuottaa tehokkaasti ja laadukkaasti ylivertaisia asiakaskokemuksia,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja
     

Englannin taito on tehtävässä edellytys, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. 

 

Tarjoamme sinulle

 

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Tämän tavoitetilan saavuttamiseksi olemme siirtyneet OP Ryhmän keskusyhteisössä ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja ja johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. Tällä muutoksella tavoittelemme entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.

 

Yrityskulttuurimme ja arjen tekemisen ytimessä ovat arvot – ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Nämä arvot ovat mahdollistaneet osuustoiminnallisen menestyksemme läpi vuosikymmenten, ja samoissa arvoissa piilee myös tulevaisuuden kulttuurimme vahvin kulmakivi. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen ja apunasi ovat sekä esimiehesi että kollegasi.

 

Lisätiedot ja hakuohjeet 

 

Kiinnostuitko, mutta jäikö jokin vielä mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Katja Tieranta (puh. 0503402610) soittoaika 22.10. klo 14-15 ja Anna Seppänen (puh. 0505262822) soittoaika 27.10.2020 klo 12-13.

 

Hae tehtävää 8.11.2020 mennessä (hakua jatkettu). Älä kuitenkaan jätä hakemista viime hetkille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuajalla.

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti. 

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.