(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
Hansel Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.9.2020

Sykkiikö sydämesi asiakaspalvelulle?  Innostutko asiakkaan ongelmien ratkaisusta?

Mikäli vastauksesi on kyllä, saatat olla etsimämme ASIAKASNEUVOJA

Asiakasneuvojana vastaat ruotsinkielisestä palvelusta puhelimessa, chatissä ja sähköpostissa. Tehtäviisi kuuluu myös arkistointia ja sopimushallintaa. Lisämaustetta työhösi antaa erilaisten kyselyiden laatiminen ja sähköisten allekirjoitusten hallinnointi. Osallistut lisäksi verkkosivujemme päivitykseen ja teet sinne myös ruotsinkielisiä muutoksia.

Palvelet asiakkaita yhtä luontevasti sekä suomeksi että ruotsiksi ja pystyt ottamaan julkisten hankintojen sanaston nopeasti omaksesi molemmilla kotimaisilla. Et pelkää tarttua puhelimeen ja toimit erilaisten järjestelmien parissa sujuvasti. Olet jo hankkinut kokemusta asiakaspalvelun parista ja pystyt pitämään langat käsissäsi kiireenkin keskellä. Tiedät mistä elementeistä hyvä asiakaskokemus muodostuu ja haluat olla päivittäin mukana sitä rakentamassa.

Tarjoamme Sinulle:

  • näköalapaikan julkiseen hankintatoimeen
  • tilaisuuden olla mukana kasvavassa liiketoiminnassa
  • kilpailukykyiset työsuhde-edut
  • työelämän ja vapaa-ajan tasapainoa tukevan yrityskulttuurin
  • modernin työympäristön Helsingin ydinkeskustassa

Tule tekemään onnistuneita hankintoja yhdessä!

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakkuusjohtaja Maritta Mäkelä 29.9. klo 13–14 ja 7.10. klo 10–11, puh. 0294 444 351 tai maritta.makela@hansel.fi

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 7.10.2020 mennessä osoitteella rekry@hansel.fi