(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
WorkPower Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.9.2020

Etsimme nyt Jyväskylään Asiakasneuvojaa.

Työnkuvaus

Asiakasneuvojan työ on ensisijaisesti puhelinasiakaspalvelua erilaisten toimeksiantojen parissa. Asiakaspalvelussa soitetaan ja otetaan vastaan puheluita sekä viestitään sähköpostitse. Työnkuvaan kuuluu ennakoivaa neuvonta- ja selvittelytyötä. Puhelintyö käsittää sekä inbound- että outbound-puheluita. Työtä tehdään arkipäivisin kahdessa vuorossa (noin kello 7-19 välillä), mutta työaika on joustava. 

Työn edellytykset

Tehtävässä menestymistä edesauttaa sopiva kaupallinen koulutus, esim. (merkonomi, tradenomi), mutta se ei ole pakollinen. Odotamme, että hakijalla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä, mielellään puhelimitse. Työ edellyttää sujuvaa suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa, englannin ja ruotsin osaaminen katsotaan eduksi. 

Voit olla etsimämme henkilö, mikäli

  • Tartut innokkaasti puhelimeen ja osaat tehdä itsenäisesti ratkaisuja
  • Olet tarmokas puurtaja ja saat paljon aikaiseksi
  • Viihdyt tiimityössä, olet palveluhenkinen, motivoitunut ja kuunteleva
  • Koet että työskentely tavoitteellisessa työympäristössä on palkitsevaa

Mitä työ tarjoaa

Asiakasneuvojana pääset työskentelemään kasvavassa ja kehittyvässä kansainvälisessä yrityksessä, 5-10 hengen tiimissä. Pääset mukaan mukavaan, luotettavaan ja motivoituneeseen työporukkaan, jossa kunnioitetaan toisia ja töitä tehdään yhdessä tiimin tavoitteita silmällä pitäen. Yritys tarjoaa työntekijöilleen myös työsuhde-etuja.

Hakuprosessi

Tämä rekrytointi toteutetaan yhteistyössä rekrytointipalveluyritys WorkPowerin kanssa. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Mikäli kiinnostuit tästä mahdollisuudesta, täytäthän hakemuksen WorkPowerille mahdollisimman pian. 

Lisätietoja tehtävästä:

HR-konsultti Elina Forssell

elina.forssell@workpower.fi

0407069967

Avainsanat: asiakaspalvelu, puhelintyö, asiakasneuvoja