Asiakasneuvoja
Nets Denmark A/S, Finnish Branch

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.7.2020

Onko laadukas asiakaspalvelun tuottaminen intohimosi? Tahdotko päästä työskentelemään arvostettuun kansainväliseen maksukortti- ja maksuliikennealan yritykseen Helsingin Teollisuuskadulle?

Netsin tiimi kasvaa jälleen! Asiakkaallamme Nets Oy:llä on 1 tyhjä työpiste odottamassa uutta asiakaspalvelun timanttia Helsingin Vallilassa. Etsimme nyt vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen energistä ruotsia puhuvaa asiakaspalveluhenkilöä, joilla on sisäistä paloa asiakaspalveluun.

Asiakasneuvojana tärkein tehtäväsi on erinomaisen asiakaspalvelun tuottaminen asiakkaille puhelimitse sekä sähköpostitse Contact Center-ympäristössä. Toimit lisäksi myös asiakastukena maksuliikennejärjestelmiin ja maksupäätteisiin liittyen. Työajat sijoittuvat ma-su klo 8–21 välille. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja työsuhde solmitaan Baronan kanssa. Kokemuksen karttuessa työssään erinomaisesti menestyneille voi tarjoutua mahdollisuus siirtyä Netsin palkkalistoille.

Miksi Netsille?

Nets tarjoaa sinulle mahdollisuuden kasvaa alan ammattilaiseksi. Koulutus tehtävään on kattava ja antaa sinulle hyvät lähtökohdat tuottaa asiakkaillesi asiantuntevaa palvelua. Tässä tehtävässä pääset mukaan osaksi isoa kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota. Tarjoamme sinulle tiimin tuen ja ympäristön, jossa arvostetaan ja luotetaan työntekijöihin.

Sinulleko?

Etsimme tavoitteellisia henkilöitä, joilla on palava halu tuottaa ensiluokkaista asiakaspalvelua, halua oppia uutta ja tahto työskennellä menestyksekkäästi osana asiakaspalvelutiimiä. Hyvä paineensietokyky ja kyky työskennellä tehokkaasti kiireenkin keskellä ovat tärkeitä ominaisuuksia tässä tehtävässä.

Arvostamme aiempaa kokemustasi asiakaspalvelutyöstä ja/tai Contact Center -ympäristöstä. Odotamme, että pystyt kommunikoimaan sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Olethan myös näppärä tietokoneen käyttäjä?

Tunnistatko yllä olevasta itsesi? Mikäli kyllä, tahdomme tutustua sinuun! Laita meille siis rohkeasti hakemusta viimeistään 13.8.2020, niin pääsemme ottamaan ensimmäiset askeleet kanssasi. Otamme vastaan hakemukset Baronan rekrytointijärjestelmän kautta. Jos jokin jäi mietityttämään, niin ole yhteydessä rekrytoinnista vastaavalle Piia Laitilalle. Piian tavoitat parhaiten sähköpostitse (piia.laitila@barona.fi) tai puhelimitse maanantaina 3.8 klo 15-16 välillä numerosta 050 506 5144.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1375403
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu, Pankki/rahoitus/vakuutus
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 13.8.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: (piia.laitila (a) barona.fi)
  • Puhelin: 0505065144
  • Sijainti: Helsinki