(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.3.2020

OP on vahvasti tulevaisuutta visioiva finanssiryhmä. Palkkaamme jatkuvasti uusia kollegoita OP Ryhmän keskusyhteisöön, jossa kunnianhimoisimmatkin ammatilliset unelmat on mahdollista toteuttaa. Rakennamme strategisesti sellaista kulttuuria, jossa sinä saat mahdollisuudet vaikuttaa rohkeasti uudistuvien ja miljoonien suomalaisten elämää koskettavien ratkaisujen parissa, ensimmäisenä Suomessa. 

  

Haemme nyt Henkilöasiakkaat -operaatioihin Vähittäispankin operaatioihin ja kyvykkyyksiin asiakasneuvojia Contact Center - ja selvittelytehtäviin Ouluun määräaikaisiin työsuhteisiin (31.8.2020 asti).
 

Asiakasneuvoja

 

Tehtävästä 

 

Asiakas- ja asiakkuusneuvojan keskeisimmät työtehtävät koostuvat monipuolisesta asiakaspalvelusta eri kanavissa (puhelin, verkkoviestit ja chat) sekä selvittelypalveluihin kuuluvissa taustatehtävissä, kuten esim. asiakkuudensiirroissa, kuolinpäivähuollossa, perukirjatarkistuksessa, edunvalvonnassa sekä viranomaistiedusteluissa. Tärkein tekemistä ja toimintaa ohjaava periaate on täyttää ”Kerralla kuntoon” -asiakaslupauksemme.

 

Tehtävän tavoitteet ensimmäisen puolen vuoden aikana ovat

 

• Eri kanavissa tehtävän asiakaspalvelun ja selvittelyn taustatyön sisällön kokonaisuuden ja asiakasrajapinnan ymmärtäminen,

• pankin tehtäväkokonaisuuden hahmottaminen eri asiakaspalvelutilanteissa,

• työn priorisointi ja joustava suorittaminen aikataulussa pysyen sekä

• asiantuntemuksen ja rohkeuden kartuttaminen asiakkaiden ohjaamiseen vaikeissakin tilanteissa.

 

Tehtävän OP-luokka on OP2. 

 

Mitä odotamme sinulta 

 

Löytyykö sinulta kyky oppia uutta nopeasti ja hahmottaa kokonaisuuksia monipuolisesti? Oletko motivoitunut työskentelemään dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Haaveiletko itsenäisestä työstä, jossa voit kartuttaa vahvan asiantuntijuuden? Siinä tapauksessa saatat olla oikea ehdokas tehtävään. Tässä tehtävässä työtehtävät ja toimeksiannot eivät aina ole yksiselitteisiä, joten kuuntelemisen ja soveltamisen taidoista sekä oma-aloitteisuudesta on erityistä hyötyä onnistumisen kannalta. Ennen kaikkea kuitenkin ratkaisevaa on oikea asenne!

 

Korostamme valintakriteereissä

• joustavaa, itsenäistä ja oma-aloitteista lähestymistapaa,

• periksiantamatonta otetta,

• tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. kaupallinen),

• hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,

• digiajan teknisiä taitoja sekä innostusta digiajan tuomiin mahdollisuuksiin sekä

• halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana

 

Palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä, joten kielitaidosta on tehtävässä etua.

 

Tarjoamme sinulle 
 
OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OP:ta. Tarvitsemme vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat kollegasi sekä esimiehesi. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme modernit työvälineet sekä laajat työsuhde-edut ja ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

 

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Tämän tavoitetilan saavuttamiseksi olemme siirtyneet OP Ryhmän keskusyhteisössä ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja ja johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. Tällä muutoksella tavoittelemme entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta. 

 

Yrityskulttuurimme ja arjen tekemisen ytimessä ovat arvot – ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Nämä arvot ovat mahdollistaneet osuustoiminnallisen menestyksemme läpi vuosikymmenten, ja samoissa arvoissa piilee myös tulevaisuuden kulttuurimme vahvin kulmakivi. 

 

 

Lisätiedot ja hakuohjeet 

 

Määräaikaiset työsuhteet solmitaan 31.8.2020 asti. Toivomme sinun aloittavan tehtävässä mahdollisimman pian. Haastattelut järjestetään etävälineitä hyödyntäen.   

 

Kiinnostuitko tehtävästä, mutta jäikö jokin vielä mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Operations Lead Jarkko Knuutinen. Jarkon tavoitat puhelimitse (puh. 0504330644) torstaina 2.4. klo 9-10 ja torstaina 9.4. klo 9-10.

 

Hae tehtävää 12.4.2020 mennessä. Älä kuitenkaan jätä hakemista viime hetkille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuajalla.

                                                

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.