(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.3.2020

OP on vahvasti tulevaisuutta visioiva finanssiryhmä. Palkkaamme jatkuvasti uusia kollegoita OP Ryhmän keskusyhteisöön, jossa kunnianhimoisimmatkin ammatilliset unelmat on mahdollista toteuttaa. Rakennamme strategisesti sellaista kulttuuria, jossa sinä saat mahdollisuudet vaikuttaa rohkeasti uudistuvien ja miljoonien suomalaisten elämää koskettavien ratkaisujen parissa, ensimmäisenä Suomessa. 

 

Haemme nyt Vähittäispankin operaatioihin ja kyvykkyyksiin Henkilöasiakkaat -organisaatioon ruotsinkielisiä asiakasneuvojia Contact Center- ja selvittelytehtäviin Vaasaan määräaikaisiin (31.12.2020 asti) työsuhteisiin.

 

Asiakasneuvojia

 

Tehtävästä 

 

Asiakasneuvojan keskeisimmät työtehtävät koostuvat monipuolisesta asiakaspalvelusta eri kanavissa (puhelin, verkkoviestit ja chat) sekä selvittelypalveluihin kuuluvissa taustatehtävissä, kuten esim. asiakkuudensiirroissa, kuolinpäivähuollossa, perukirjatarkistuksessa, edunvalvonnassa sekä viranomaistiedusteluissa. Tärkein tekemistä ja toimintaa ohjaava periaate on täyttää ”Kerralla kuntoon” -asiakaslupauksemme.

 

Tehtävän tavoitteet ensimmäisen puolen vuoden aikana ovat

• Eri kanavissa tehtävän asiakaspalvelun ja selvittelyn taustatyön sisällön kokonaisuuden ja asiakasrajapinnan ymmärtäminen,

• pankin tehtäväkokonaisuuden hahmottaminen eri asiakaspalvelutilanteissa,

• työn priorisointi ja joustava suorittaminen aikataulussa pysyen sekä

• asiantuntemuksen ja rohkeuden kartuttaminen asiakkaiden ohjaamiseen vaikeissakin tilanteissa.

 

Mitä odotamme sinulta 

 

Löytyykö sinulta kyky oppia uutta nopeasti ja hahmottaa kokonaisuuksia monipuolisesti? Oletko motivoitunut työskentelemään dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Haaveiletko itsenäisestä työstä, jossa voit kartuttaa vahvan asiantuntijuuden? Siinä tapauksessa saatat olla oikea ehdokas tehtävään. Tässä tehtävässä työtehtävät ja toimeksiannot eivät aina ole yksiselitteisiä, joten kuuntelemisen ja soveltamisen taidoista sekä oma-aloitteisuudesta on erityistä hyötyä onnistumisen kannalta. Ennen kaikkea kuitenkin ratkaisevaa on oikea asenne!

 

Korostamme valintakriteereissä

• joustavaa, itsenäistä ja oma-aloitteista lähestymistapaa,

• periksiantamatonta otetta,

• tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. kaupallinen),

• hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,

• digiajan teknisiä taitoja sekä innostusta digiajan tuomiin mahdollisuuksiin sekä

• halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana

 

Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä ruotsin kielen taitoa äidinkielen tasolla sekä hyvää englannin kielen taitoa.

 

Tarjoamme sinulle 

 

Finanssiala muuttuu rytinällä ja OP on sitoutunut edustamaan tämän kehityksen kovinta kärkeä. Olemme tekemässä isoa toimintamallimuutosta ja siirtymässä vaiheittain ketterään toimintatapaan. Pääset työskentelemään mielenkiintoisessa tehtävässä. Lisäksi saat käyttöösi ison talon edut sekä etenemismahdollisuudet.

 

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Tämän tavoitetilan saavuttamiseksi olemme siirtyneet OP Ryhmän keskusyhteisössä ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja ja johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. Tällä muutoksella tavoittelemme entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta. 

 

Yrityskulttuurimme ja arjen tekemisen ytimessä ovat arvot – ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Nämä arvot ovat mahdollistaneet osuustoiminnallisen menestyksemme läpi vuosikymmenten, ja samoissa arvoissa piilee myös tulevaisuuden kulttuurimme vahvin kulmakivi. 

 

Lisätiedot ja hakuohjeet 

 

Määräaikaiset työsuhteet solmitaan 31.12.2020 asti. Toivomme sinun aloittavan tehtävässä mahdollisimman pian.

Kiinnostuitko, mutta jäikö jokin vielä mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Malin Aura, malin.aura(at)op.fi.

 

Hae tehtävää 12.4.2020 mennessä. Älä kuitenkaan jätä hakemista viime hetkille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuajalla.

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan tarvittaessa luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.