(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP Ryhmä

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.1.2020

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.

Haemme nyt Vähittäispankin operaatioihin ja kyvykkyyksiin PK-yritysasiakkaiden operaatiot -tiimiin Tampereelle vakituiseen työsuhteeseen

ASIAKASNEUVOJIA

Vastaat asiakasneuvojana yritysasiakkaan palvelemisesta osana moniosaavaa ja itseohjautuvaa tiimiä annettujen raamien puitteissa. Asiakasneuvojana olet osa tiimiä, joka palvelee asiakkaitamme monipuolisesti eri kanavissa arkisin klo 7:50 – 18:05 ennalta sovitun työvuorokierron mukaan. Perustehtävässäsi palvelet laadukkaasti Osuuspankkien PK -yritysasiakkaita puhelin-, chat- ja verkkoviestikanavissa sekä erilaisissa maksuliikkeen taustatehtävissä. Löydät jokaiselle yritysasiakkaallemme parhaiten toimivat ratkaisut. Tärkeintä tehtävässäsi on ylivertaisen asiakaskokemuksen tuottaminen ja asiakkaan asian ratkaiseminen mahdollisimman sujuvasti.

Mitä odotamme sinulta

Asiakasneuvojana olet avainroolissa vaikuttaessasi asiakkaamme palvelukokemukseen, joten asiakaspalvelu on sinulle luontaista ja hallitset haastavatkin asiakaskohtaamiset sekä suomeksi että englanniksi. Omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot ja tunnet mielenkiintoa aktiivista, ripeätahtista ja tavoitteellista asiakaspalvelutyötä kohtaan. Tehtävässä on kuitenkin tärkeintä, että haluat kehittää itseäsi ja osaamistasi jatkuvasti!

Korostamme valintakriteereissä:

  • asiakaspalvelu- ja myyntityökokemusta,
  • tuloshakuista ja proaktiivista otetta,
  • tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta (esim. tradenomi) ja kiinnostusta finanssialaan,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä,
  • englannin kielen taitoa
  • sekä digiajan teknisiä taitoja.

Mitä saat meiltä

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän OP Ryhmän yritysasiakaspalvelun ytimessä. Tarjoamme sinulle dynaamisen ja uusiutuvan työympäristön, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittämään asiakaspalvelua asiakastyytyväisyys edellä. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen ja apunasi ovat sekä esimiehesi että kollegasi. Käytössäsi ovat myös modernit työvälineemme sekä ison finanssitalon mahdollistamat uramahdollisuudet.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Kiinnostuitko tehtävästä tai jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antavat Anna Seppänen: anna.seppanen@op.fi / puhelimitse 050 5262822 to 30.1. klo 15-16 sekä ma 3.2. klo 10-11 tai Katja Tieranta: katja.tieranta@op.fi / puhelimitse 050 3402610 to 30.1. klo 15-16 sekä ma 3.2. klo 10-11.

Mikäli jo innostuit, hae tehtävää 13.2.2020 mennessä. Ethän jätä hakemusta viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.