(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
Patentti- ja rekisterihallitus (PRH)

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.12.2019

Haemme Asiakaspalvelut ja viestintä -tulosalueen Asiakas- ja tietopalvelut -yksikköön asiakasneuvojaa vakinaiseen virkaan 1.2.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Ensisijaisesti asiakasneuvojan tehtäviin kuuluvat kaupparekisteri- sekä yhdistys- ja säätiörekisteriasioihin liittyvä neuvonta puhelimitse ja sähköpostitse ja asiakirjatilausten hoitaminen. Tehtäviin voi sisältyä neuvontaa chatissa ja asiakaspalvelua tavaramerkki-, patentti- ja mallioikeusasioissa.

Parhaat edellytykset tehtävän hoitamiselle antaa soveltuva alempi ammattikorkeakoulututkinto (AMK), kuten oikeustradenomin tai tradenomin tutkinto sekä aikaisempi soveltuva kokemus puhelimitse annetusta neuvonta- ja asiakaspalvelutyöstä. Arvostamme yritys- ja yhteisöasioiden tuntemusta.

Asiakasneuvojan tehtävässä tarvitaan asiakaspalveluosaamista, sujuvaa suullista ja kirjallista esitystaitoa, hyviä vuorovaikutustaitoja, aloitteellisuutta sekä kiinnostusta oppia uutta ja kehittää osaamistaan. Tehtävä vaatii erinomaista suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa sekä hyvää ruotsin ja englannin kielen taitoa.

Tarjoamme mielenkiintoisen asiantuntijatehtävän, tehtävissä tukevat ammattitaitoiset työtoverit ja erinomaiset mahdollisuudet kehittää osaamista. Moderni toimistomme sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

Tehtäväkohtainen palkkaus määräytyy PRH:n palkkausjärjestelmän mukaisesti. Asiakasneuvojan tehtävä sijoittuu vaativuustasolle 8 (2 263 euroa/kk). Tehtäväkohtaisen palkan lisäksi maksamme henkilökohtaiseen suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa enintään 48 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta. Kokonaiskuukausipalkka tulee todennäköisesti asettumaan 2480-2588 euron välille. PRH:ssa on käytössä tulospalkkiojärjestelmä.
 

Lue ilmoitus kokonaisuudessaan ja hae tehtävään Valtiolle.fi:ssä viimeistään 30.12.2019.