(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.12.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. 

 

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.
 
Muutoksen käytäntöön viemiseksi haemme nyt Henkivakuutuksen puhelinpalvelut –yksikköömme Tampereelle vakituiseen työsuhteeseen asiakasneuvojia.

 
ASIAKASNEUVOJA

 
Tässä tehtävässä vastaat 
 
Henkivakuutuspalvelun asiakasneuvojan tehtävässä opastat asiakkaita ja innostat heitä monipuolisissa vakuutussäästämiseen ja -sijoittamiseen liittyvissä asioissa. Toimit monikanavaisesti sekä puhelimessa että verkossa ja rohkaiset asiakastakin hyödyntämään eri kanavia. Tunnistat potentiaaliset myyntipaikat kartoittamalla asiakkaan tarpeita ja tarjoat aktiivisesti hänelle parhaiten sopivia vaihtoehtoja. 
 
Palvelemme asiakkaita puhelimitse sekä verkossa ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti arkisin klo 8-18 aikana.
 
Mitä odotamme sinulta
 
Edellytämme sinulta erinomaisia asiakaspalvelu-, tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja. Olet itseohjautuva ja kyvykäs johtamaan omaa toimintaasi tavoitteellisesti ja tuloksellisesti. Sinulla on hyvä paineensieto- ja ongelmanratkaisukyky sekä toimit mielellään muuttuvissa tilanteissa. Haluat vastata asiakkaan odotuksiin ja toteuttaa erinomaisen asiakaskokemuksen.

 

Tässä tehtävässä menestyminen vaatii sinulta loistavaa ymmärrystä asiakaspalveluprosesseista. Henkivakuutusalan keskeisten viranomaismääräysten, lakien ja muiden säännösten sekä ohjeiden hyvä tuntemus on eduksesi. Ymmärrät mahdollisesti jo rahastoja ja sinulla on APV1-tutkinto tai olet halukas suorittamaan sen. Työskentelet sovittujen pelisääntöjen ja prosessien mukaan sekä olet tarkka ja huolellinen. 

 

Yllätymme iloisesti, jos tunnet jo entuudestaan palvelut ja tuotteet sekä eri järjestelmät, joita asiakasneuvojana klikkailet päivittäin. Innostut uusista asioista ja sinulla on kykyä soveltaa oppimaasi käytäntöön. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Ruotsin kielen taito on plussaa. 

  
 
Tarjoamme sinulle
 
OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OP:ta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja oman alan osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on tärkeää, että jokaisen on mahdollista oppia työn kautta ja kehittää omaa osaamistasi, ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esihenkilö. 

Meillä saat laajat työsuhde-edut sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.
 
Lisätiedot ja hakuohjeet
 
Kuulostaako omalta? Hae tehtävää 8.12.2019 mennessä oheisen linkin kautta. Liitä tietoihisi hakemuskirje ja CV sekä palkkatoiveesi. 

 

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat keskustella henkivakuutuksen puhelinpalvelutiimissä työskentelystä, Hanna Runsas kertoo mielellään sinulle lisää. Tavoitat Hannan puhelimitse 040 653 2273 19.11.2019 klo 11-12.
 
Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.