(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.8.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta. Muutoksen käytäntöön haemme nyt Henkilöasiakkaiden vakuutuspalveluihin Vaasaan yhtä vakituista ja kahta määräaikaista (21.5.2020 ja 18.12.2020 asti) asiakasneuvojaa.

ASIAKASNEUVOJA

Tässä tehtävässä vastaat 

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa kokonaisvaltaisesti "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota asiakkaalle paras ratkaisu hänen tarpeeseensa. Lupauksen lunastamista meillä mitataan asiakastyytyväisyyteen liittyvillä mittareilla.

Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme vakuutusasioihin liittyvissä kysymyksissä ja yhteydenotoissa. Palvelemme asiakkaitamme monikanavaisesti (puhelin, chat ja verkkoviestit) sekä opastamme ja rohkaisemme asiakkaita kanavien käyttöön. Asiakasyhteydenottojen ratkaisemisen lisäksi teemme myös aktiivista myyntityötä uusasiakashankinnan sekä vakuutus- ja pankkipalveluiden lisämyynnin avulla.

Mitä odotamme sinulta

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa, alati muuttuvassa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö! Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle sovittujen toimintamallien mukaisesti. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne ja kyky oppia uutta!

Toivomme sinulta:

  • Myynnillistä, proaktiivista ja tavoitteellista työotetta
  • Halua tuottaa ylivertaista palvelukokemusta vakuutuspalveluidemme henkilöasiakkaille
  • Hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja
  • Aiempaa kokemusta myyntityöstä
  • Digiajan teknisiä taitoja
  • Tehtävässä vaaditaan ruotsin kielitaitoa, englannin kielitaito nähdään eduksi

Tarjoamme sinulle

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OP:ta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä, tiimipäällikkö Piia Hakomäki. Hänet tavoitat 0503682529, piia.hakomaki@pohjola.fi.

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 22.08.2019 mennessä Jopon kautta.

Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi. Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.