(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
Stella Kotipalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.4.2019

HAEMME NYT PALVELUHENKISTÄ ASIAKASNEUVOJAA HELSINGIN JÄTKÄSAAREN ASIAKASPALVELUTIIMIIN

Oletko tähti ihmisten kohtaamisessa, asiakaspalvelussa ja myynnissä? Palveletko asiakasta kuunnellen ja tehokkaasti ratkaisuja etsien?

Asiakasneuvojana kuulut Helsingin Jätkäsaaressa ahkeroivaan tiimiin, joka:

  • Palvelee nykyisiä ja uusia asiakkaitamme kodin- ja lastenhoidon kysymyksissä
  • Vastaa työvuorojen koordinoinnista
  • Tekee myyntiä ja uusasiakashankintaa 

Haluamme Stellalla olla mahdollisimman hyvin asiakkaidemme tavoitettavissa, joten asiakaspalvelijan säännöllinen työaika sijoittuu arkisin klo 7–21:n sekä sunnuntaisin klo 13–21:n välille.

Edellytämme asiakasneuvojiltamme intohimoa asiakaskohtaamisiin, myyntihenkisyyttä, omatoimisuutta sekä arkipäiväistä paineensietokykyä. Menestyt kanssamme, mikäli tiedon käsitteleminen ja jäsentäminen sekä järjestelmällinen työtapa useita eri järjestelmiä käyttäen onnistuvat sinulta.  

Roolisi Stellan asiakasneuvojana on haasteellinen ja vaativa, joten toivomme, että omaat vankan noin 3 vuoden työkokemuksen haastavista asiakaspalvelutehtävistä. Siedät myös epämukavuusalueella oloa, jossa joudut itsenäisesti selvittämään erilaisia haasteita asiakkaan parasta ajatellen. Meillä Stellassa juuri sinä olet tärkeä. Voimme taata, että nopean kasvun yhtiössämme aikasi ei käy pitkäksi, etkä takuulla tule tylsistymään.

Tarjoamme sinulle:

  • Kasvavan ja menestyksekkään yrityksen työnantajaksesi
  • Palvelut, joita asiakkaat rakastavat
  • Monipuolisen arjen asiakaspalvelukanavien äärellä puhelimitse, chatissä, sähköpostitse ja somessa
  • Arjen, jossa uusi päivä on harvoin eilispäivän kaltainen
  • Palkkauksen osaamisen mukaan sekä työehtosopimuksen mukaiset vuorolisät
  • Toimivat työvälineet
  • Mukavat työkaverit

Odotamme sinulta: 

  • Aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja myyntihenkisyyttä
  • Paineensietokykyä ja oma-aloitteisuutta
  • Joustavuutta, hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja
  • Myönteistä suhtautumista toiminnan kehittämiseen ja iloista asennetta
  • Hyviä IT-taitoja (MS Office)
  • Contact Center kokemus katsotaan hakijan eduksi
  • Eri kielitaidot ja sosiaali- tai terveysalan koulutus katsotaan eduksi

HAKU:

Kiinnostuitko? Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi valokuvan kera mahdollisimman pian, sillä täytämme tehtävän sopivan henkilön löytyessä. Kutsumme henkilöt haastatteluun hakemusten perusteella. 

Stellassa peukutamme asenteelle ja aitoudelle. Siksi aiempien onnistumistesi lisäksi meitä kiinnostaa motivaatiosi ja persoonasi. Kerrothan hakemuksessasi niistä siis tarkemmin! 

_ _ _

Meitä stellalaisia yhdistää yksi tärkeä tekijä - rakastamme kaikki auttamista. Teemme töitä suurella intohimolla ja koemme ylpeyttä yhteisistä saavutuksistamme ja menestyksestämme. Tukenasi toimii työyhteisö, jossa on avoin, iloinen ilmapiiri ja mahdollisuudet vaikuttaa omaan työhön.