(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
Helsingin Kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.4.2019

Tehtävän kuvaus


Etsimme 50%:sta työaikaa tekevää asiakasneuvojaa Syystien monipuoliseen palvelukeskukseen määräajaksi 11.7.2019 - 31.8.2020.

Asiakasneuvojan työtehtäviin kuuluvat: asiakaspalvelu- ja valvontatehtävät palvelukeskuksen aulatiloissa/monipuolisessa palvelukeskuksessa, neuvonta puhelimitse ja henkilökohtaisesti, postin lajittelu, tilavarausjärjestelmä Palmun käyttö ja tilastoinnista huolehtiminen, kokoustilojen ja talossa tapahtuvien tilaisuuksien tilavalmistelu ja purku.

Tehtävään etsitään täsmällistä ja asiakaspalvelutaitoista, joustavaa ja oma-aloitteista, hyvät vuorovaikutustaidot omaavaa henkilöä, jolle tietokoneen käyttö on tuttua. Tilojen valmistelu kokouksia/tilaisuuksia varten (mm. pöytien ja tuolien siirto) edellyttää fyysistä työkykyisyyttä. Työssä suoriutumisen kannalta tietoisuus ikääntyneiden palveluverkostosta on eduksi.

Työ on kaksivuorotyötä pääasiassa maanantaista perjantaihin.

Jätä hakemus helsinkirekry.fi kautta.

Kelpoisuusehto


Soveltuva koulutus.
Suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito.

Luemme eduksi


1031,21e/ kk