(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
Finnpark

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2019

Asiakaspalvelutiimissämme toimii nyt seitsemän motivoitunutta tekijää ja etsimmekin kovan kasvun saattelemana joukkoomme vahvistusta 1-2 henkilöstä. Oletko sinä etsimämme reipas ja palveluhenkinen osaaja.

Asiakasneuvoja

Mitä työ on? Työ on asiakaspalvelua puhelimitse, sähköpostitse sekä kasvotusten. Ratkot palveluhenkisesti eteen tulevia ongelmia, käytät sujuvasti eri järjestelmiä ja ennen kaikkea olet avoin oppimaan ja omaksumaan uutta!

Mitä Sinulta odotamme? Sinulla on aiempaa näyttöä sujuvasta ja joustavasta asiakaspalvelusta. Erilaiset ohjelmat ja sosiaalisen median kanavat ovat sinulle tuttuja. Kykenet tekemään useita asioita samanaikaisesti, etkä pelkää ottaa itsenäistä roolia tarvittaessa. Työn onnistunut hoitaminen vaatii hyvää paineensietokykyä sekä yhteistyötaitoja. Ruotsin kielitaidon katsomme eduksesi. Työtä tehdään vuoroissa ja toisinaan kohdallesi osuu myös viikonloppuvuoro.

Mitä sinä saat? Pääset osaksi mukavaa tiimiä sekä saat varman ja vastuullisen työnantajan tarjoamat edut. Meillä on toimivat tilat Tampereen keskustassa. Olemme oman alamme edelläkävijä ja meiltä saa markkinoiden parhaat palvelut. Pääset tehtävässä kehittämään itseäsi ja meitä.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä saat soittamalla PERSONNEL GROUP, Johanna Ahola, p. 0400 739 308.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 19.2. mennessä osoitteessa: www.personnel.fi