(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.1.2019

Asiakasneuvojia Ouluun, OP Palvelukeskus ja Prosessit

Me elämme OP:ssa vahvasti muutoksen aikaa. OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OP:ta. Osuuspankit valtakunnallisesti panostavat jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin, että myyntiin ja keskittävät siksi toimintojaan meille Palvelukeskus ja Prosessit -liiketoimintayksikköömme. Olemme perustaneet Ouluun uuden pankkitoiminnan puhelin- ja verkkoviestipalvelun tiimin, johon etsimme nyt lisää timanttisia asiakasneuvojia! Tahdotko ottaa uuden suunnan urallasi ja työllistyä finanssialan asiakaspalvelun uudelle aikakaudelle? Mikäli nyökkäsit ”kyllä”, jatkahan lukemista!

Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme heidän pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissään puhelimitse sekä verkossa. Meille tulevien yhteydenottojen lisäksi olemme myös itse aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme emmekä pelkää asiakaspalvelun ohella tehtävää myyntiä. Kuukausipalkkainen työsuhde solmitaan vakituiseksi ja työt alkavat pian tai sopimuksen mukaan.

SINULLEKO?

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, mutta toki etuna näemme aiemman kokemuksen finanssialalta.

Tahdomme ehdottomasti tutustua sinuun, jos tunnistat itsesi näistä…

  • joustava, itsenäinen ja oma-aloitteinen lähestymistapa,
  • periksiantamaton ote työskentelyyn,
  • hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot sekä hyvä englannin ja ruotsin kielen taito,
  • innostus digiajan tuomiin mahdollisuuksiin,
  • halu olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • tahto saada asiakkaan asia ”Kerralla kuntoon” -periaatteemme mukaisesti,
  • oikeanlainen energia Oulun parhaan tiimihengen luomiseen,

… ja tahdot tarttua näihin tavoitteisiin:

  • sinulle asetettujen tehokkuus- ja myyntitavoitteiden saavuttaminen
  • asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteiden tunnistaminen
  • asiakaspalvelun työvälineiden monipuolinen käyttäminen (mm. puhelin, chat ja verkkoneuvottelut)
  • omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen sekä rohkeuden kasvattaminen
  • finanssimaailman sekä henkilöasiakkaidemme tarpeiden ymmärtäminen
  • ylivertaisten asiakaskokemuksien tuottaminen

MIKSI OP?

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tulla osaksi uutta tiimiä! Lisäksi tarjoamme kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

Mikä Palvelukeskus ja Prosessit? Tutustu vauhdikkaaseen menoomme lisää nettisivuiltamme sekä tästä videosta!

NYT ON SINUN VUOROSI LOISTAA!

Hae meille rohkeasti lähettämällä hakemuksesi ja CV:si suosittelijatietoineen ja palkkatoiveineen 21.1.2019 mennessä. Hakemista ei kannata jättää viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Jos jokin asia askarruttaa, otahan yhteyttä, niin jutellaan lisää: perjantaina 11.1. klo 10-11 / Kaisa Pietarinen, puh. 0503716685 sekä torstaina 17.1. klo 16-17 / Elina Pyykönen puh. 0505949234. Voit heittää rekrytiimiämme myös WhatsApp-viestillä numeroon 0503436168!

Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastattelun avulla. Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.