Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2018

MYYNNILLINEN ASIAKASNEUVOJA, OP Keskitetty palvelutuotanto

Me OPssa etenemme askel askeleelta maailmanluokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit valtakunnallisesti panostavat jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Keskitettyyn palvelutuotantoon eli Kepaan.

Keskittäminen on lisännyt Kepan palveluvolyymiä ja tehtäviä. Vahvistamme yksikköämme palkkaamalla myynnillisen asiakasneuvojan pankkitoiminnan palveluihin Vaasaan.

ASIAKASNEUVOJAN ROOLI ASIAKKAAN TARPEEN YMMÄRTÄJÄNÄ

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota paras ratkaisu asiakkaan tarpeeseen.

Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme maksuliikkeeseen ja muihin pankkipalveluihin liittyvissä kysymyksissä verkossa sekä puhelimitse arkisin klo 8-22 ja lauantaisin ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti. Yhteydenoton taustalla olevan pulman ratkomisen lisäksi opastat ja tuet asiakasta kokonaisvaltaisesti OPn uusimpien monikanavaisten palveluiden, kuten Pivon ja OP-mobiilin käyttöönotossa. Sinun on mahdollista suorittaa myös APV1 -tutkinto työn ohessa. Mikäli tuloksellisen ratkaisumyynnin tekeminen osana laadukasta asiakaspalvelua on sinulle sydämen asia, tämä tehtävä on juuri sinua varten!

Tehtävän pääasiallisia tavoitteita ovat:

  • Päivittäisten tehokkuus- ja myyntitavoitteiden saavuttaminen.
  • Omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen ja rohkeuden kartuttaminen.
  • Ylivertaisten asiakaskokemusten tuottaminen ”Kerralla kuntoon” –periaatteen mukaisesti (NPS 90).
  • Keskitetyn palvelutuotannon toiminnan ymmärtäminen sekä toimintatapojen kehittäminen. 

Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Asiakasrajapinnassa työskentelevällä asiakasneuvojalla on tärkeä rooli koko organisaatiomme menestymisen kannalta. Osaat tunnistaa tärkeät asiakaskuntaamme puhuttavat sekä koskettavat asiat ja viet viestiä eteenpäin. Tässä myynnillisessä ja tavoitteellisessa tehtävässä menestyminen vaatii aloitteellisuutta, rohkeutta tarttua haasteisiin sekä kykyä tehdä päätöksiä.

Korostamme valintakriteereissä:

  • myynnillistä ja proaktiivista otetta,
  • paineen- ja stressinsietokykyä,
  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja. 

Edellytämme tehtävään valitulta sekä suomen että ruotsin kielen taitoa. Muu kielitaito katsotaan eduksi. Voimakkaasti muuttuvalla toimialallamme pidämme merkityksellisenä positiivista asennetta sekä kykyä työskennellä muuttuvassa ympäristössä.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävässäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

HAKUOHJEET

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 11.11.2018 mennessä OPn Uramahdollisuudet -sivuston kautta. Ethän jätä hakemista kuitenkaan viime metreille, sillä tehtävä voidaan täyttää jo hakuajalla sopivan henkilön löydyttyä. Jos sinulla herää kysymyksiä tehtävään liittyen, voit olla yhteydessä tiimipäällikkö Piia Hakomäkeen. Piian tavoitat numerosta 0503682529 tai sähköpostitse piia.hakomaki@op.fi

Tehtävään valitulta tarkastamme luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetämme huumausainetestin ja terveyskyselyn.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1192276
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Vaasa