(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP Pohjois-Savo

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.9.2018

Haemme Suonenjoki – Leppävirta yksikköömme vakituiseen työsuhteeseen

Asiakasneuvojaa

Tehtävän vaativuusluokka on 4.1/4.2 riippuen hakijasta. Asiakasneuvojan tehtävän ensisijainen työskentelypaikka on Suonenjoen konttori, mutta tehtävään sisältyy työskentelyä säännöllisesti myös Leppävirralla konttorilla sekä tarvittaessa myös muilla konttoreilla. 

Asiakasneuvojan pääasiallisena tehtävänä on monipuolinen asiakaspalvelu sekä tuloksellinen myynti. Asiakasneuvoja kohtaa asiakkaita ajanvarauksella, kassapalveluissa sekä infossa. Kohtaamisissa asiakasneuvoja tunnistaa palveluiden myyntipotentiaalin sekä opastaa ja tukee asiakkaita oikean ja tehokkaimman palvelukanavan käyttöön.

Olet juuri hakemamme henkilö, mikäli sinulla on

  • myynnillinen asenne ja haluat kartoittaa asiakkaan tarpeita ja tarjota hänelle sopivia ratkaisuja.
  • erinomainen palveluasenne ja kohtaat asiakkaasi ”kyllä järjestyy” -mentaliteetilla.
  • aikaisempaa kokemusta päivittäisistä raha-asioista
  • oma-aloitteisuutta ja joustavaa työotetta
  • tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja
  • motivaatio henkilökohtaisten tavoitteiden saavuttamiseen

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän kehittyvässä pankissamme. Lisäksi tarjoamme hyvät mahdollisuudet osaamisesi kehittämiseen.

Lisätietoja tehtävästä antaa myyntijohtaja Sari Avikainen puh. 0400 237 852.

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen viimeistään maanantaina 15.10.2018 OPn Uramahdollisuudet -sivuston kautta www.op-careers.fi.