(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.7.2018

ASIAKASNEUVOJA, yritysasiakkaat, OP Keskitetty palvelutuotanto


Me OPssa etenemme askel askeleelta maailman luokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Kepaan eli Keskitettyyn palvelutuotantoon.
  
Haemme nyt yritysasiakkaiden pankkipalveluihin Kuopioon vakituiseen ja määräaikaiseen työsuhteeseen 30.9.2019 saakka
  
Asiakasneuvojia 
  
Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota paras ratkaisu asiakkaan tarpeeseen.
  
Asiakasneuvojana pääasiallinen tehtäväsi on kokonaisvaltainen asiakaspalvelu puhelimitse ja verkon kautta, sekä monipuolinen ja vaativa pankkituotteiden tuloksellinen myynti. Tunnistat myös finanssipalveluiden myyntipotentiaalin, teet laadukkaita tarvekartoituksia, sekä opastat ja tuet asiakkaita oikean ja tehokkaimman palvelukanavan käyttöön. Työaikasi sijoittuu arkisin klo 8-22 välille. 

 

Odotamme sinun tuntevan yhteiset toimintamallit, ja toimivan niiden mukaisesti. Sinulla on jo jonkin verran kokemusta asiakaspalvelusta, ja pystytkin tuottamaan ylivertaisia asiakaskokemuksia ”Kerralla kuntoon” -periaatteen mukaisesti. Kykenet myös ohjaamaan asiakkaan eteenpäin asiantuntijalle toimintamallin mukaisesti, sekä tunnistamaan tarpeelliset asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteet. Eduksesi on pankki- ja finanssialan tuntemus, sekä osaaminen vakuutuspalveluista. Ennen kaikkea haemme kuitenkin oikean asenteen omaavaa henkilöä, joka pystyy sitoutumaan tehtävään. 
  
Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus ja ylittää asiakkaan odotukset jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.


OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT
  
Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä ja soveltaa ohjeita. Yritysmaailman tuntemisesta ja yrittäjähenkisyydestä on etua, toki myös tilitoimistokokemus voi toimia etunasi.
  
Korostamme valintakriteereissä:
  
•    halua olla paras ylivertaisen asiakaskokemuksen tuottajana,
•    tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja kykyä itsensä johtamiseen, 
•    kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ja muuttuvassa ympäristössä,
•    myynnillistä ja proaktiivista otetta,
•    hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
•    tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta ja yrittäjäkokemusta, sekä
•    digiajan teknisiä taitoja.
  
Palvelemme asiakkaitamme suomen lisäksi myös muilla kielillä, joten hallitsethan sujuvasti ainakin englannin tai ruotsin kielen. 
  
MITÄ ME TARJOAMME SINULLE 
  
OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista oppia työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde- edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.
  
TÄSTÄ ETEENPÄIN 
  
Näetkö itsesi työskentelemässä kanssamme? Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi ja hakemuksesi OPn urasivuston kautta viimeistään 17.8.2018. Älä kuitenkaan jätä hakemista viime hetkeen, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Kerrothan hakemuksessa oletko ensisijaisesti kiinnostunut vakituisesta, vai määräaikaisesta tehtävästä. Valitulta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot, sekä yritysyhteydet, ja teetetään huumaisainetesti ja terveyskysely. Lisätietoja tehtävästä antaa tiimipäällikkö Pia Ahonen ke 8.8. klo 14-15.30. Pian tavoitat puhelinnumerosta 040 652 8838 tai sähköpostilla pia.ahonen@op.fi 

 

Tutustu innostavaan ja ilahduttavaan työhön oheisen linkin kautta: https://www.youtube.com/watch?v=4jTFh_5XkiM

OP on monialainen palveluyritys, Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.