(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.6.2018

ASIAKASNEUVOJA, OP Keskitetty palvelutuotanto

Me OPssa etenemme askel askeleelta maailman luokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Kepaan eli Keskitettyyn palvelutuotantoon.

Haemme nyt uuteen yritysasiakkaiden Business Center –palveluun vakituisiin työsuhteisiin useita

Asiakasneuvojia

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota paras ratkaisu asiakkaan tarpeeseen.

Asiakasneuvojana palvelet ryhmän pieniä yritysasiakkaita puhelimitse ja verkkoneuvottelujen kautta maksuliike-, rahoitus- tai sijoitusasioissa. Olet osa tiimiä, jossa tehdään kaikkien kolmen osa-alueen tavoitteellista myyntityötä. Tämän vuoksi haemme tiimipelaajia, jotka ymmärtävät kokonaistavoitteet ja pelaavat myös tiimikaverit parhaille maalintekopaikoille. Kartoitat asiakkaan palveluiden tarpeet laadukkaasti ja löydät jokaiselle asiakkaalle parhaiten toimivat kokonaisratkaisut. Monipuolisessa myynnillisessä työssä pääset sitouttamaan ja kehittämään OP Ryhmän asiakkuuksia sekä kasvattamaan omaa asiantuntijuuttasi.

Tulet mukaan virtuaalitiimiin, joten voit työskennellä Kuopiosta, Joensuusta tai Vaasasta käsin.

Odotamme sinun

  • hallitsevan yritysasiakkaan maksuliike-, sijoitus-, tai rahoitusasiat
  • tavoittavan sinulle asetetut tehokkuus-, myynti- sekä ratkaisuastetavoitteet
  • kykenevän tunnistamaan tarpeelliset asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteet
  • käyttävän monipuolisesti asiakaspalvelun työvälineitä, kuten puhelin, chat ja verkkoneuvottelut
  • ymmärtävän finanssimaailmaa sekä henkilöasiakkaidemme tarpeita
  • tuottavan ylivertaisia asiakaskokemuksia ”Kerralla kuntoon” -periaatteen mukaisesti

Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus ja ylittää asiakkaan odotukset jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, myynnin nälkä, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä. Yritysmaailman tuntemisesta ja yrittäjähenkisyydestä on etua.

Korostamme valintakriteereissä:

  • myynnillistä ja proaktiivista otetta,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja.

Palvelemme asiakkaitamme suomen lisäksi myös muilla kielillä, joten hallitsethan sujuvasti ainakin englannin tai ruotsin kielen.

Mitä me tarjoamme sinulle

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista oppia työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde- edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

Tästä eteenpäin

Lisätietoja tehtävästä antaa tiimipäällikkö Niina Lipponen, niina.lipponen@op.fi.

Näetkö itsesi työskentelemässä kanssamme? Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi ja hakemuksesi oheisen hakunapin kautta viimeistään 6.8.2018. Älä kuitenkaan jätä hakemista viime hetkeen, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Valitulta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot, sekä yritysyhteydet, ja teetetään huumaisainetesti ja terveyskysely.