(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
Kustannusosakeyhtiö Otava

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.6.2018

Kustannusosakeyhtiö Otava hakee

DIGIHENKISTÄ ASIAKASNEUVOJAA

Otavan Oppimisen palveluiden ja Finn Lecturan yhteiseen asiakaspalveluun. Asiakkaitamme ovat pääsääntöisesti opettajat, rehtorit ja koulusihteerit kaikilta eri kouluasteilta. Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-16.

Asiakaspalvelun yhteydenotot liittyvät yhä enemmän digitaalisten palveluiden käytön neuvontaan ja opastamiseen puhelimessa, chatissa sekä sähköpostilla. Digitaalisten palveluiden lisäksi tehtävä sisältää perinteistä asiakaspalvelua ja neuvontaa Kustannusosakeyhtiö Otavan tuotteisiin liittyen.

Olet kokenut asiakaspalvelun ammattilainen ja erilaisten digitaalisten laitteiden käyttöön liittyvät kysymykset ovat sinulle tuttuja. Koet asiakkaiden auttamisen tärkeänä ja viihdyt puhelintyössä. Et vierasta uusia digitaalisia järjestelmiä ja palveluita ja haluat jatkuvasti oppia uutta. Hallitset kokonaisuuksia ja pystyt työskentelemään kiireenkin keskellä itsenäisesti ja järjestelmällisesti. Asiakkaiden auttaminen ja opastaminen on sinulle ilo ja ymmärrät tärkeän roolisi asiakaskokemusten rakentajana kaikissa kohtaamisissa. Työ sisältää myös myynnin ja markkinoinnin tukitehtäviä.

Opetus- ja koulumaailman tuntemuksesta on tehtävässä etua. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä.

Työsuhde on määräaikainen perhevapaasijaisuus ajaksi 30.7.2018 – 31.3.2019.

Pääset ammattitaitoisten ja kokeneiden otavalaisten työkaveriksi, työyhteisöön joka haluaa kehittyä jatkuvasti.

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 17.6.2018 mennessä osoitteeseen minna.tuorila@otava.fi. Liitä mukaan ansioluettelosi.