(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
Finnpark

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.5.2018

Haemme Tampereelle nyt

Asiakasneuvojaa

Tehtävässä tulet toimimaan osana asiakaspalvelutiimiämme auttaen asiakkaitamme palveluhenkisellä otteella. Asiakaspalvelutiimimme vastaa pysäköintitalojemme valvomotyöskentelystä sekä yleisestä asiakaspalvelusta Moovy-sovellukseen ja muihin palveluihin liittyen. Työtä tehdään vuoroissa, myös viikonloppuisin.

Tehtävässä menestyäksesi sinulla on sopiva pohjakoulutus ja aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä. Käytät erilaisia ohjelmistoja sekä sosiaalisen median kanavia sujuvasti ja olet nopea omaksumaan uutta. Mobiilisovellukset ovat sinulle tuttuja sekä niiden opastaminen asiakkaille sujuu sinulta helposti. Kykenet tekemään useita asioita samanaikaisesti ja saat asiat etenemään. Englannin kielitaitosi on hyvällä tasolla, ruotsin kielen taidon katsomme eduksesi. Henkilönä olet joustava, yhteistyökykyinen, ulospäin suuntautunut sekä systemaattinen. Olet vahva tiimipelaaja, mutta työskentelet sujuvasti myös itsenäisesti. Työhösi sinulla on ennen kaikkea asiakaslähtöinen asenne.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä alansa edelläkävijän palveluksessa, markkinoiden parhaiden palveluiden parissa. Pääset kehittämään omaa osaamistasi asiakaspalvelutehtävissä ympärilläsi toimivan motivoituneen ja osaavan tiimin kanssa.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä saat soittamalla PERSONNEL GROUP, Johanna Ahola, p. 0400 739 308. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 17.6. mennessä osoitteessa: www.personnel.fi