(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.3.2018

Me OPssa etenemme askel askeleelta maailmanluokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit valtakunnallisesti panostavat jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Keskitettyyn palvelutuotantoon eli Kepaan.

Keskittäminen on lisännyt Kepan palveluvolyymiä ja tehtäviä. Vahvistamme yksikköämme palkkaamalla useita asiakasneuvojia pankkitoiminnan palveluihin puhelinpalvelutiimiin Vaasaan. Tehtävät ovat vakituisia ja kokoaikaisia.

ASIAKASNEUVOJAN ROOLI ASIAKKAAN TARPEEN YMMÄRTÄJÄNÄ

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota paras ratkaisu asiakkaan tarpeeseen.

Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme maksuliikkeeseen ja päivittäisasiointiin liittyvissä kysymyksissä verkossa sekä sosiaalisessa mediassa ark. klo 8-22, la klo 10-16 ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti. Yhteydenoton taustalla olevan pulman ratkomisen lisäksi opastat ja tuet asiakasta OPn uusimpien monikanavaisten palveluiden, kuten Pivon ja OP-mobiilin käyttöönotossa. Mikäli tuloksellisen ratkaisumyynnin tekeminen osana laadukasta asiakaspalvelua on sinulle sydämen asia, tämä tehtävä on juuri sinua varten!

Tehtävän pääasiallisia tavoitteita ovat:

  • Päivittäisten tehokkuus- ja myyntitavoitteiden saavuttaminen.
  • Omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen ja rohkeuden kartuttaminen.
  • Ylivertaisten asiakaskokemusten tuottaminen ”Kerralla kuntoon” –periaatteen mukaisesti. (NPS 90)
  • Keskitetyn palvelutuotannon toiminnan ymmärtäminen sekä toimintatapojen kehittäminen.

Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Asiakasrajapinnassa työskentelevällä asiakasneuvojalla on tärkeä rooli koko organisaatiomme menestymisen kannalta. Osaat tunnistaa tärkeät asiakaskuntaamme puhuttavat sekä koskettavat asiat ja viet viestiä eteenpäin. Tässä myynnillisessä ja tavoitteellisessa tehtävässä menestyminen vaatii aloitteellisuutta, rohkeutta tarttua haasteisiin sekä kykyä tehdä päätöksiä.

Korostamme valintakriteereissä:

  • Olet asiakaspalvelu- ja myyntihenkinen, etkä pelkää tavoitteellista työtä
  • Suhtaudut positiivisesti asiakkuuksien kehittämiseen oman tehtävän puitteissa ja sovellat osaamistasi sopimusten myyntiin
  • Sinulla on hyvät valmiudet käyttää ja oppia erilaisia järjestelmiä
  • Kommunikoit sujuvasti niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksi (puhuttu ja kirjoitettu kieli)

Voimakkaasti muuttuvalla toimialallamme pidämme merkityksellisenä positiivista asennetta sekä kykyä elää muutoksen tuulissa. Lisäksi edellytämme kyvykkyyttä palvella asiakkaita suomen lisäksi myös ruotsiksi, niin suullisesti kuin kirjallisestikin. Englannin kielen taidon katsomme eduksesi.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävässäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

HAKUOHJEET

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 25.3. mennessä OPn Urasivuston kautta.

Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi. Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä tiimipäällikkö Piia Hakomäkeen puh: 050 3682529.