(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.3.2018

Me OPssa etenemme askel askeleelta maailman luokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Kepaan, eli Keskitettyyn palvelutuotantoon.

Keskittäminen on lisännyt Kepan palveluvolyymiä ja tehtäviä. Vahvistamme yksikköämme palkkaamalla 
asiakasneuvojia Henkilöasiakkaiden vakuutus- ja pankkipalveluihin Tampereelle.

ASIAKASNEUVOJA VAIKUTTAA SUORAAN ASIAKKAAN PALVELUKOKEMUKSEEN

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota asiakkaalle paras ratkaisu hänen tarpeeseensa. Lupauksen lunastamista meillä mitataan asiakastyytyväisyyteen liittyvillä mittareilla. Palvelemme henkilöasiakkaita arkisin klo 8-22 välisenä aikana puhelimitse sekä verkossa ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti.

Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme heidän vakuutus- ja pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissään. Toimit hybridimyyjänä eli kartoitat asiakkaiden kokonaistilanteen ja tarjoat heille monipuolisesti sekä vahinkovakuutustuotteita että pankin päivittäispalvelujen tuotteita varmistaen samalla erinomaisen asiakastyytyväisyyden. Tehtävässä pääset hyödyntämään monikanavaisuutta ja kehittymään finanssialan moniosaajaksi.

Odotamme sinun:

  • tavoittavan sinulle asetetut tehokkuus- ja myyntitavoitteet.
  • kykenevän tunnistamaan tarpeelliset asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteet.
  • käyttävän monipuolisesti asiakaspalvelun työvälineitä, kuten puhelin, chat ja verkkoneuvottelut.
  • kasvattavan omaan tehtävään liittyvää asiaosaamistasi sekä rohkeutta.
  • kykenevän itsenäiseen työskentelyyn ja oman työn johtamiseen.
  • ymmärtävän finanssimaailmaa sekä henkilöasiakkaidemme tarpeita.
  • tuottavan ylivertaisia asiakaskokemuksia ”Kerralla kuntoon” -periaatteen mukaisesti. (NPS 90)

Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme, kykenet itsenäiseen työskentelyyn sekä myymään asiakkaalle hänelle sopivimman kokonaisratkaisun. Tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä.

Korostamme valintakriteereissä:

  • myynnillistä ja proaktiivista otetta,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta ja/tai myyntityökokemusta,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja.

Palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä, joten kielitaito on tehtävässä eduksi.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tässä tehtävässä on mahdollisuus päästä laajentamaan osaamistaan sekä vakuutus, että pankkimaailmaan. Tarjoamme sinulle myös kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on tärkeää, että jokaisen on mahdollista oppia työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde- edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

HAKUOHJEET

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 18.3. mennessä OPn urasivuston kautta.

Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi. Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä Mari Haapsaareen. Marin tavoitat numerosta 040 938 6288 arkisin  klo 9-17.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.