Asiakasneuvoja
WorkPower Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.2.2018

Asiakasneuvojaksi asiakasyritykseemme?

Tehtävissäsi palvelet asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse ja chat-palvelun kautta. Vastaat asiakkaiden kysymyksiin ja autat heitä ongelmatilanteissa. Tarkistat hinta- ja saatavuustietoja ja vastaat saapuneisiin reklamaatioihin. Toimit asiakkaan kokonaisvaltaisena apuna ja pyrit siihen, että asiakas saa aina kysymyksiinsä kattavan vastauksen.

Työt ajoittuvat arkisin klo 8-20 välille ja viikonloppuisin klo 9-18 välille. Hyvä suomen ja englannin kielen taito on työssä välttämättömyys, muu kielitaito katsotaan eduksi. Aiempi kokemus asiakaspalvelutyöstä on sinulle eduksi, koulutustaustallasi ei ole merkitystä. Nautit asiakaspalvelutyön vaihtelevista päivistä, olet luonteeltasi sosiaalinen ja tyytyväiset asiakkaat tavoitteesi. Olet ongelmanratkaisija, etkä jätä koskaan asioiden hoitamista kesken. Asiakkaat aistivat palveluhalukkuutesi ja iloisen asenteesi.

Tarjolla on nyt sekä määräaikainen (n. 6 kk) että vakinainen työ asiakasyrityksessämme. Työt alkavat sopivien henkilöiden löydyttyä. Lähetä hakemuksesi järjestelmämme kautta viimeistään 9.3.2018 mennessä. Lisätietoja tehtävistä antaa Henkilöstökoordinaattori, WorkPower 360° tiimi, Jenni Kempas, jenni.kempas@workpower.fi.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1101090
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 9.3.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Salo