Asiakasneuvoja, Tampere
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.3.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Haemme nyt Palvelukeskus & prosessit -organisaatioon, Varainhoidon ja sijoittamisen palveluihin Tampereelle kahta

ASIAKASNEUVOJAA

Sinulla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota asiakkaalle paras ratkaisu hänen tarpeeseensa. Lupauksen lunastamista meillä mitataan asiakastyytyväisyyteen liittyvillä mittareilla. 

Palvelemme henkilöasiakkaita puhelimitse, verkossa sekä verkkoneuvotteluiden välityksellä ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti. Opastat ja autat asiakkaitamme heidän sijoitus- ja pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissään. Meille tulevien yhteydenottojen lisäksi olemme myös itse aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme. Työsuhteet ovat kokoaikaisia (37,5h) ja työvuorot sijoittuvat arkisin klo 8-22 välille, sekä satunnaisesti myös lauantaille. 

Ensimmäisen puolen vuoden jälkeen odotamme sinun:

  • Tavoittavan sinulle asetetut tehokkuus-, myynti- sekä ratkaisuastetavoitteet
  • Kykenevän tunnistamaan tarpeelliset asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteet
  • Käyttävän monipuolisesti asiakaspalvelun työvälineitä, kuten puhelin, chat ja verkkoneuvottelut
  • Kasvattaneen omaan tehtävään liittyvää asiaosaamistasi sekä rohkeutta
  • Ymmärtävän finanssimaailmaa sekä henkilöasiakkaidemme tarpeita
  • Tuottavan ylivertaisia asiakaskokemuksia ”Kerralla kuntoon” -periaatteen mukaisesti

Mitä odotamme sinulta

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Haluat olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottaja. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, halu oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä. 

Korostamme valintakriteereissä:

  • myynnillistä, tavoitteellista ja oma-aloitteista otetta,
  • järjestelmällisyyttä ja kykyä johtaa itseään,
  • uudistumishalukkuutta,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja.

Eduksi on aikaisempi kokemus pankki- ja finanssialalta, sekä mahdollisesti jo suoritetut APV1- ja APV2-tutkinnot. Palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä, joten kielitaito on tehtävässä eduksi.

Mitä saat meiltä

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän uuden OP -toimintamallin ytimessä. Tarjoamme sinulle dynaamisen ja uusiutuvan työympäristön, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittämään asiakaspalvelua asiakastyytyväisyys edellä. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen ja tukenasi ovat myös esimiehesi ja kollegasi, et siis jää tehtävässä yksin.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Kiinnostuitko tehtävästä tai jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Kati Hyvönen (p. 0406307794, kati.hyvonen@op.fi) perjantaina 15.3. klo 12-13.

Hae tehtävää 21.3.2019 mennessä OP:n Urasivuston kautta.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1247416
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere