(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja, Tampere
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.2.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Haemme nyt Palvelukeskus & Prosessit -organisaatioon Yritysasiakkaiden päivittäispalveluihin Tampereelle vakituiseen tai määräaikaiseen työsuhteeseen useita

ASIAKASNEUVOJIA

Asiakasneuvojana olet osa tiimiä, joka palvelee asiakkaitamme monipuolisesti eri kanavissa arkisin klo 7:50-22:05 ennalta sovitun työvuorokierron mukaan. Kartoitat asiakkaan pankkipalveluiden tarpeet laadukkaasti ja löydät jokaiselle asiakkaalle parhaiten toimivat kokonaisratkaisut. Monipuolisessa myynnillisessä työssä pääset sitouttamaan ja kehittämään OP Ryhmän asiakkuuksia sekä kasvattamaan omaa pankkiliiketoiminnan asiantuntijuuttasi. Tehtävä painottuu asiakaspalveluun sekä sisältää tarkkuutta ja nopeutta vaativia tallennus- ja taustatöitä.

Mitä odotamme sinulta

Asiakasneuvojana olet avainroolissa vaikuttaessasi asiakkaamme palvelukokemukseen, joten asiakaspalvelu on sinulle luontaista ja hallitset haastavatkin asiakaskohtaamiset. Omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot ja tunnet mielenkiintoa aktiivista, ripeätahtista ja tavoitteellista myyntityötä kohtaan. Tehtävässä on kuitenkin tärkeintä, että haluat kehittää itseäsi ja osaamistasi jatkuvasti!

Korostamme valintakriteereissä:

  • asiakaspalvelu- ja myyntityökokemusta,
  • tuloshakuista ja proaktiivista otetta,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • tehtävään soveltuvaa kaupallista peruskoulutusta ja kiinnostusta finanssialaan,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä,
  • sekä digiajan teknisiä taitoja.

Eduksesi on, kun pystyt palvelemaan asiakkaita myös ruotsin ja englannin kielillä.

Mitä saat meiltä

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän OP Ryhmän keskitettyjen palveluiden ytimessä. Tarjoamme sinulle dynaamisen ja uusiutuvan työympäristön, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittämään asiakaspalvelua asiakastyytyväisyys edellä. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen ja apunasi ovat sekä esimiehesi että kollegasi.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Kiinnostuitko tehtävästä tai jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antavat Anna Seppänen: anna.seppanen@op.fi / puhelimitse 050 5262822 maanantaina 11.2. klo 10-11 ja tiistaina 12.2. klo 10-11.

Hae tehtävää 17.2.2019 mennessä. Ethän jätä hakemusta viime tippaan, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.