(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja, Tampere
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.1.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta. Muutoksen käytäntöön viemiseksi haussa on nyt OP Vakuutus Oy:lle Henkilöasiakkaiden Vakuutuspalveluihin Tampereelle

ASIAKASNEUVOJIA

Asiakasneuvojana tärkein tehtäväsi on aktiivinen ja monipuolinen henkilöasiakkaiden vahinkovakuutusten myynti. Asiakasneuvojana hoidat erilaisia asiakaskohtaamisia, kartoitat tarpeita ja hyödynnät monipuolisesti asiakaspalvelun eri kanavia. Työsuhteet ovat kokoaikaisia ja sijoittuvat arkisin klo 9-20 välille.

Mitä odotamme sinulta

Asiakasneuvojaltamme odotamme myynnillistä ja tavoitteellista otetta työhön. Suhtaudut ennakkoluulottomasti ja rohkeasti kaikenlaisiin asiakaskohtaamisiin ja pyrit aina löytämään parhaan kokonaisratkaisun asiakkaalle kerralla kuntoon periaatteella. Kokemus asiakaspalvelusta ja myyntityöstä katsotaan eduksi, mutta meiltä löytyy myös monenlaisia tekijöitä monenlaisilla taustoilla, joten ethän epäröi hakea tehtävään! Tässä tehtävässä asenne ratkaisee.

Korostamme valintakriteereissä:

  • Intohimoista asennetta myyntiä ja tavoitteellista tekemistä kohtaan
  • Kykyä oppia ja omaksua uusia asioita nopeasti
  • Ymmärrystä asiakaspalvelun laadun tärkeydestä
  • Kykyä tehdä päätöksiä vaihtelevissa palvelutilanteissa
  • Erinomaisia tiimityöskentelytaitoja ja halua edistää hyvää tiimihenkeä
  • Hyvää paineenhallintakykyä ja oma-aloitteisuutta

Englannin ja ruotsin kielen taito ovat tehtävässä eduksi.

Mitä saat meiltä

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän uuden OP -mallin ytimessä. Tarjoamme sinulle dynaamisen ja uusiutuvan työympäristön, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittämään asiakaspalvelua asiakastyytyväisyys edellä.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Kiinnostuitko tehtävästä tai jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Iivari Lestelä (puh. 0405093014).

Hae tehtävää viimeistään 20.1.2019 mennessä OP:n Urasivuston kautta.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistamme luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetämme huumausainetestin ja terveyskyselyn.