(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja (outbound)
Sergel Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.1.2019

Haemme nyt uuteen avautuvaan tehtävään asiakasneuvojaa Lahteen, tehtävä on määräaikainen 31.12.2019 asti. Asiakasneuvoja työskentelee Sergel Oy:n Contact Center-tiimissä ja työtehtäviin kuuluu pääasiassa asiakkaiden puhelimitse tapahtuva kontaktointi. Asiakasneuvojana vastaat toimeksiantojen mukaisista asiakaspalvelupuheluista. Muistuttaminen maksuista ja maksusuunnitelmien neuvotteleminen on osa asiakasneuvojan toimenkuvaa. Tehtävässä menestyminen edellyttää itsenäistä ja tuloshakuista asennetta.

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Kokemusta asiakaspalvelusta, erityisesti puhelinpalvelusta
  • Innostunut asenne ja tavoitteellinen ote työhön
  • Sujuva suomen- sekä englanninkielen taito

Kaupallinen koulutus ja ruotsinkielen taito katsotaan eduksi. Lisäksi aikaisempi kokemus perinnästä katsotaan eduksi.

Me tarjoamme sinulle:

  • Monipuolista ja haasteellista työtä vaativassa asiakasrajapinnassa
  • Mahdollisuuden kehittyä asiakaspalvelun ammattilaisena
  • Auttavan ja asiantuntevan tiimin tuen
  • Perehdytyksen tehtävän hoitamiseen heti työsuhteen alussa

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 26.03.2019 sähköpostitse osoitteeseen aleksi.pussinen@sergel.com. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana.

Perustelethan hakemuksessasi, miksi juuri sinä olisit sopiva tehtävään.

Toimi heti -- täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.