(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja, Oulu
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.3.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Haussa on nyt Palvelukeskus & Prosessit -organisaatioon, Contact Centeriin Ouluun

ASIAKASNEUVOJIA

Haemme lisävahvistusta Ouluun hiljattain perustettuun tiimiimme ja kutsumme sinut mukaan! Kuukausipalkkainen työsuhde solmitaan vakituiseksi ja työt alkavat sopimuksen mukaan.

Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme heidän pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissään puhelimitse sekä verkossa. Parhaimmillaan työsi onkin mukavaa ja mutkatonta juttelua asiakkaiden kanssa. Pääset sujuvoittamaan asiakkaidemme arkea ja ratkomaan välillä viheliäitäkin ongelmia. Siinä auttavat halu auttaa ihmisiä, kyky toimia itsenäisesti ja periksiantamaton ote. Haluamme saada asiakkaan asiat kerralla kuntoon ja työsi onkin selvittää asiakkaan kysymykset mahdollisimman pitkälle.

Meille tulevien yhteydenottojen lisäksi olemme myös itse aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme emmekä pelkää asiakaspalvelun ohella tehtävää myyntiä. Tulet viihtymään työssä, jos et hätkähdä tuloshakuisuutta tai tapahtumarikasta työympäristöä.

Nautit asiakasneuvojan työstä, jos sinulla on:

  • halua auttaa ja ratkoa asiakkaiden haasteita
  • itsenäinen ja tehokas työote
  • hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot sekä hyvä englannin ja ruotsin kielen taito

Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, mutta toki etuna näemme aiemman kokemuksen finanssialalta. Jos olet innostunut digiajan tuomista mahdollisuuksista, on OP varmasti sinulle kiinnostava työnantaja.

Hae ihmeessä heti, mikäli haluat tarttua näihin tavoitteisiin:

  • sinulle asetettujen tehokkuus- ja myyntitavoitteiden saavuttaminen
  • asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteiden tunnistaminen
  • asiakaspalvelun työvälineiden monipuolinen käyttäminen (mm. puhelin, chat ja verkkoneuvottelut)
  • omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen sekä rohkeuden kasvattaminen
  • finanssimaailman sekä henkilöasiakkaidemme tarpeiden ymmärtäminen
  • ylivertaisten asiakaskokemuksien tuottaminen

Saat tukea ja ison talon edut

Tarjoamme sinulle nyt mahdollisuuden tulla osaksi uutta tiimiä! Lisäksi tarjoamme kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

OP:n arvoja ovat ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen ja haluamme luoda työkulttuurista rohkean (https://www.op.fi/op-ryhma/ura-oplla/toissa-meilla/rohkea-tyokulttuuri). Oulun tiimiinkin toivomme lisää hyväntuulista energiaa! Toivottavasti myös sinä voit kokea työn onnellisuuttasi lisäävänä tekijänä.

Mikä Palvelukeskus ja Prosessit? Tutustu vauhdikkaaseen menoomme lisää nettisivuiltamme sekä tästä videosta!

NYT ON SINUN VUOROSI LOISTAA!

Hae meille rohkeasti lähettämällä hakemuksesi ja CV:si suosittelijatietoineen ja palkkatoiveineen 28.3.2019 mennessä. Hakemista ei kannata jättää viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Jos jokin asia askarruttaa, otahan yhteyttä, niin jutellaan lisää: tiimipäälliköt Jarkko Knuutinen (puh. 0504330644) ja Miia Heiskanen (puh. 0504758513) vastaavat puheluihisi torstaisin, 7.3., 14.3., 21.3. ja 28.3. klo 14-15.

Voit heittää rekrytiimiämme myös WhatsApp-viestillä numeroon 0503436168!

Hyvä tietää: Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastattelun avulla. Videohaastatteluista jatkoon menevät hakijat kutsumme rekrytointipäivään, jotka järjestetään Oulussa 4.4. Rekrytointipäivänä haastattelemme ja arvioimme useita hakijoita samanaikaisesti. Rekrytointipäivässä hakijat saavat lisäksi lisätietoja haettavista tehtävistä sekä OP:n ja PaKen toiminnasta yleisesti.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.