(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja Netsille!
Nets Denmark A/S, Finnish Branch

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.11.2020

Onko laadukas asiakaspalvelun tuottaminen intohimosi? Tahdotko päästä työskentelemään arvostettuun kansainväliseen maksukortti- ja maksuliikennealan yritykseen Helsingin Teollisuuskadulle?

Etsimme nyt asiakkaallemme Nets Oy:lle Helsingin Vallilaan määräaikaiseen työsuhteeseen energistä ruotsia puhuvaa asiakaspalveluhenkilöä, joilla on sisäistä paloa asiakaspalveluun. Meillä on tarjolla sekä kokoaikainen että osa-aikainen tehtävä, joten kerrothan kumpi sopii elämäntilanteeseesi paremmin. Työsuhde on molemmissa määräaikainen 30.6.2021 saakka, mutta työsuhde saattaa hyvin jatkua tämänkin jälkeen. Kokemuksen karttuessa työssään erinomaisesti menestyneille voi tarjoutua mahdollisuus siirtyä Netsin palkkalistoille.

Asiakasneuvojana tärkein tehtäväsi on erinomaisen asiakaspalvelun tuottaminen asiakkaille puhelimitse sekä sähköpostitse Contact Center-ympäristössä. Toimit lisäksi myös asiakastukena maksuliikennejärjestelmiin ja maksupäätteisiin liittyen. Työajat sijoittuvat ma-su klo 8–21 välille. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja työsuhde solmitaan Baronan kanssa.

Miksi Netsille?

Nets tarjoaa sinulle mahdollisuuden kasvaa alan ammattilaiseksi. Koulutus tehtävään on kattava ja antaa sinulle hyvät lähtökohdat tuottaa asiakkaillesi asiantuntevaa palvelua. Tässä tehtävässä pääset mukaan osaksi isoa kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota. Tarjoamme sinulle tiimin tuen ja ympäristön, jossa arvostetaan ja luotetaan työntekijöihin. Kattavan perehdytyksen jälkeen sinulla on mahdollisuus työskennellä etätoimistolla. Modernit työvälineemme tukevat etätyöskentelyä ja tiimin tuki on saatavilla itsenäisestä tehtävästä huolimatta.

Sinulleko?

Etsimme tavoitteellisia henkilöitä, joilla on palava halu tuottaa ensiluokkaista asiakaspalvelua, halua oppia uutta ja tahto työskennellä menestyksekkäästi osana asiakaspalvelutiimiä. Hyvä paineensietokyky ja kyky työskennellä tehokkaasti kiireenkin keskellä ovat tärkeitä ominaisuuksia tässä tehtävässä.

Arvostamme aiempaa kokemustasi asiakaspalvelutyöstä ja/tai Contact Center -ympäristöstä. Odotamme, että pystyt kommunikoimaan sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Olethan myös näppärä tietokoneen käyttäjä?

Tunnistatko yllä olevasta itsesi? Laita meille siis rohkeasti hakemusta pikimmiten, niin pääsemme ottamaan ensimmäiset askeleet kanssasi. Kannattaa toimia ripeästi, sillä paikka tullaan täyttämään heti sopivan henkilön löydyttyä tehtävään! Otamme vastaan hakemukset Baronan rekrytointijärjestelmän kautta. Jos jokin jäi mietityttämään, niin ole yhteydessä rekrytoinnista vastaavalle Piia Laitilalle. Piian tavoitat parhaiten sähköpostitse (piia.laitila@barona.fi).