(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja Lindströmille
Lindström Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.9.2018

Oletko palveluhenkinen ja positiivinen asiakaspalvelun ammattilainen? Innostaako sinua tavoitteellinen tekeminen, jossa onnistumisia haetaan yhdessä osaavan tiimin kanssa? Onko asiakaslähtöisyys keskiössä kaikessa mitä teet? Jos vastaus on kyllä, niin voit hyvinkin olla etsimämme asiakasneuvoja Lindströmille!

Tehtävässä palvelet asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse sekä chatissa. Päivität asiakastietoja ja käsittelet asiakaspalautteita. Kuuntelet aktiivisesti asiakkaita, tarjoat tarpeisiin ja tilanteisiin ratkaisuja ja näin omalla toiminnallasi edistät asiakastyytyväisyyttä.

Sinulla on kaupallinen pohjakoulutus ja olet jo hankkinut kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä, työskentely puhelinpalvelussa katsotaan eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää aktiivista otetta, palveluhenkisyyttä ja intoa opetella uusia asioita. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja viihdyt vaihtelevissa tilanteissa. Sinulla on hyvät tietotekniset taidot (MS Office) sekä kyky tulkita ja analysoida tietoa. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielen taitoa.

Tarjoamme Sinulle määräaikaisen kokoaikaisen (37,5h/viikko) työsuhteen vuoden loppuun saakka. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Kalasatamassa. Aloitus tehtävässä on mahdollisimman pian, joten haethan jo tänään ohessa olevasta linkistä!