(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja / Kundrådgivare
OP Vaasa

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.8.2020

Haemme Vaasan Osuuspankin pääkonttoriin

 

ASIAKASNEUVOJAA

 

Tehtävästä

Tulet olemaan tärkeä osa työyhteisöämme ja työskentelemään meille tärkeimmän ja arvokkaimman asian äärellä, eli asiakkaidemme parissa monipuolisissa asiakaspalvelu- ja myyntitehtävissä info- ja päivittäispalveluissamme. Neuvot asiakkaitamme palveluidemme käytössä, tarjoat heidän tarpeisiinsa sopivia pankki- ja vakuutuspalveluita sekä opastat osaamisesi mukaan myös haastavammissa tilanteissa. Kohtaat asiakkaamme ammattimaisesti niin kasvokkain, verkon kautta kuin puhelimitsekin.

 

Mitä odotamme sinulta

Sinulla on asiakaslähtöinen, ihmisläheinen ja tavoitehakuinen työote sekä hyvät vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot. Olet myös valmis panostamaan omaan kehittymiseesi tulevaisuuden tarpeiden mukaan. Olet lisäksi ehtinyt jo kartuttaa työkokemustasi asiakaspalvelu- tai myyntitehtävissä. Toivomme sinulta sujuvan suomen ja ruotsin kielen taidon lisäksi hyvää englannin kielitaitoa. Tehtäväsi on määräaikainen.

 

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden, tuen oppimiselle ja kehittymismahdollisuudet sekä Vaasan Osuuspankin tarjoamat edut.

 

Lisätiedot ja hakuohjeet

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä meillä työskentelyyn tai tehtävään liittyen, myyntipäällikkö Anna-Riikka Lyyski 050 3281775 tai henkilöstöpäällikkö Maria Östman puh 050 5259856, vastaavat niihin mielellään.

 

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi op-careers.fi –sivuston kautta viimeistään 23.8.2020.

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely

 

******

 

KUNDRÅDGIVARE

 

Om jobbet

Du är en viktig del av vår arbetsgemenskap och du kommer att arbeta med den viktigaste och mest värdefulla uppgiften vi har, dvs. med våra kunder i omfattande kundbetjänings- och försäljningsuppdrag i våra info- och dagligatjänster. Du rådgör våra kunder hur man använder våra tjänster, du erbjuder bank- och försäkringstjänster som passar deras behov, samt hjälper så gott du kan också i mera utmanande situationer. Du möter professionellt våra kunder både face to face, via nätet och per telefon.

 

Kvalifikationer

I ditt arbete är du kundorienterad, människonära och målinriktad och du har bra kommunikations- och förhandlingsfärdigheter. Du har ett öppet sinne och är beredd att utveckla ditt kunnande i enlighet med framtida behov. Du har redan erfarenhet av kundbetjänings- eller försäljningsarbete, du behärskar båda inhemska språken samt har goda kunskaper i engelska. Tjänsten är tidsbunden.

 

Vad vi erbjuder dig

 

Vi erbjuder dig ett utmanande och intressant jobb, möjligheten att utvecklas till ett proffs inom finansbranschen samt Vasa Andelsbanks förmåner.

 

Tilläggsinformation och ansökningsråd

Om du har frågar gällande arbetet eller uppgiften, kontakta försäljningschef Anna-Riikka Lyyski 050 3281775 eller personalchef Maria Östman, tfn 050 525 9856.

 

Sänd din ansökan med meritförteckning senast 23.8. 2020 via sidan op-careers.fi.

 

 

För personen som väljs granskas kredituppgifterna och företagsförhållanden samt drogtest och hälsoförfrågan.